عضو تحریریه
بهنام میرزائی

بهنام میرزائی

آذربايجان شرقي، تبريز
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۴
1

معرفی بازی موبایل BIT QUAKE؛ کشتار و بقا

BIT QUAKE اثر ساده و جمع و جوری است که برای چند ساعت می‌توانید در فضای رترو و پلتفرمر آن سرگرم شوید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

معرفی بازی موبایل The Kreator؛ حفاظت از نور

بازی The Kreator سفری آرام و خاطره‌انگیز دور سیاره‌های زیبایی است که باید تاریکی را از آن‌ها دور نگه دارید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

1

معرفی بازی موبایل Black Paradox؛ نابودی سازمان جنایتکار فضایی

در Black Paradox باید به مصاف سازمان جنایتکاری بروید که از دل جهنم آمده‌اند و نیروهای‌شان به بی‌رحم‌ترین شکل ممکن قصد نابودی شما را دارند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

1

معرفی بازی موبایل Ulala: Idle Adventure؛ نبرد در عصر سنگی

Ulala: Idle Adventure در مورد گروهی از اولالاها است که در حاشیه بیابانی زندگی می‌کنند و صلح و درگیری مدام بین‌شان در حال تغییر است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

3

معرفی بازی موبایل Partia 2؛ ماجراجویی در پارتیا

Partia 2 نسبت به نسخه قبل خود تغییرات خوبی داشته است و می‌توانید چالش‌ها و ماجراهای بیشتری را در آن تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

معرفی بازی موبایل Grand Street Racing Tour؛ آماتور اما سریع و خشمگین

بازی Grand Street Racing Tour با جزئیات دقیق و گیم‌پلی سریع و خشمگین می‌تواند علاقه‌مندان این سبک را راضی نگه‌ دارد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

معرفی بازی موبایل 99 Dead Pirates؛ کابوس یک دزد دریایی

بازی 99 Dead Pirates گیم‌پلی متفاوتی نسبت به دیگر آثار اکشن این پلتفرم دارد و از همان ابتدا سخت و نیازمند به‌کار بردن تکنیک است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

1

معرفی بازی موبایل Second Galaxy؛ دنیای‌ کهکشان‌ها

در دنیای Second Galaxy کهکشان‌های بسیاری را می‌بینیم که با یکدیگر در نبرد هستند و وظیفه شما کنترل امپراتوری خودتان است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

معرفی بازی موبایل SNIKS؛ کرم‌های میوه‌ای

بازی موبایل SNIKS یکی از متفاوت‌ترین آثار سرگرم‌کننده و معمایی است که باید کرم‌های رنگی را به میوه‌های دلخواه‌شان برسانید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

معرفی بازی موبایل Rogue Adventure؛ ماجراجویی در دل دنیاهای شلوغ

Rogue Adventure یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های کارتی است که می‌توانید در دنیاهای مخلتف تجربه و خودتان را برای دشمنان متنوع آماده کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

صفحه ۱ از ۳۸