عضو تحریریه
آریا بهپور
،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
@CatLover
دقیقاً منم اولش تعجب کردم و فکر کردم شاید توی آپدیتهای اخیر این طوری شده!
ولی یه ویدیوی گیمپلی از سال ۲۰۱۰ دیدم و کیفیت آسمون و دریا واقعاً نسبت به اون زمان عالی بوده و هنوز هم قشنگه.
ماجراهای جالب زنده نگه داشتن بازی Pirates of the Burning Sea توسط طرفداران
@پر نفوذ ترین اینسایدر صنعت گیم (mmd insider)
سلام بر پرنفوذترین اینسایدر صنعت گیم!
آره، هیگز هم کار خودشه و اینجا یه سری از طرحهای این شخصیت رو میشه دید:
http://www.upsara.com/images/d292382_.jpg
مصاحبه یوجی شینکاوا، طراح شخصیت و کارگردان هنری بازیهای هیدئو کوجیما
@Nah
سلام بر دوست گرامی
اونجایی رو میگه که:
(*توی سرما به سمت نور حرکت میکنیم. کلاً این قضیه تونل نور و این جور چیزها توی تجربههای نزدیک به مرگ خیلی رایجه و افراد زیادی ازش صحبت کردن. البته من خودم این چیزها رو مرتبط با کارکرد مغز میدونم و فکر میکنم دلایل علمی داره که توی اون شرایط همچین حالتی برای آدم پیش میاد، ولی به هر حال هرچی که هست، موضوع مشترکی بین خیلی از این افراده که تا دم مرگ رفتن و برگشتن.*)
خاطرات سازندگان The Unfinished Swan، Journey و Dear Esther از تولید و انتشار این بازیها
@هزار چهره
سلام با هزارچهره عزیز!
ممنون از لطفت. آره درست میگی و تیم سایلنت هم حقش بود که توی لیست باشه، ولی حقیقتش یادم رفت! :(
نگاهی به مهمترین استودیوهای بازی تعطیل شده
@MEEpr
سلام MEEpr عزیز
اون Maxis اصلی که مسئولیت تولید SimCity و The Sims رو برعهده داشت، متأسفانه مُرده و بعدش الکترونیک آرتز داره یه جورایی از اون برند استفاده میکنه، نه اینکه تیم سازنده همون باشه. یه جورایی مثل Telltale Games هست که استودیوی قبلی از هم پاشید و تعطیل شد، ولی الآن یه استودیوی دیگه با همون نام فعالیت میکنه در حالی که دقیقاً همون قبلی نیست.
شعبه اصلی Maxis که توی امریویل بود، سال ۲۰۱۵ به طور رسمی تعطیل شد و الکترونیک آرتز یه سری از اعضای اون رو فرستاد به شعبههای دیگه خودش توی جاهایی مثل هلسینکی و ملبورن و... یه عدهشون هم رفتن EA Salt Lake که اون هم ۲۰۱۷ تعطیل شد.
به خاطر همین کسی مثل گیوم پیر که ۱۲ سال اونجا کار کرده بود، سال ۲۰۱۵ بعد از بسته شدن استودیو توئیت خداحافظی زد.
نگاهی به مهمترین استودیوهای بازی تعطیل شده
@Carl Johnson
سلام کارل جانسون عزیز!
احتمالش هست که ساخته بشه، ولی یا توسط یه استودیوی دیگه تولید میشه یا اگه اسم سازندهش Maxis باشه، اون Maxis اصلی نیست. چون اون استودیو سال ۲۰۱۵ تعطیل شد و بیشتر اعضاش هم از الکترونیک آرتز رفتن یا وارد زیرمجموعههای دیگه شدن.
نگاهی به مهمترین استودیوهای بازی تعطیل شده
@Aguilar De nerha
سلام بر Aguilar عزیز
یوبی هم چند تا استودیوی تعطیل شده داشته، ولی زیاد معروف نبودن و برای همین سراغشون نرفتم.
نگاهی به مهمترین استودیوهای بازی تعطیل شده
@ZER0
سلام بر ZER0 عزیز
شرکت FromSoftware خیلی وقت پیش این IP رو از اکتیویژن خرید و الان حدود ۱۷،۱۸ سالی میشه که Tenchu دست اکتیویژن نیست و به خاطر همین بهش اشاره نکردم.
بازی های قدیمی اکتیویژن بلیزارد که دوست داریم احیا شوند
@اینسایدر استخونی
دوست عزیز خیلی لطف داری و ممنونم ازت. خیلی خوشحالم که از مقالهها لذت میبرین.
بازی های قدیمی اکتیویژن بلیزارد که دوست داریم احیا شوند
@Flying Goat
سلام Flying Goat عزیز
باور کنین IP دیگه دست اکتیویژن نیست! D:
فرامسافتور سال ۲۰۰۴ این IP رو به دست آورد و این هم لینک خبر برای همون سال، از سایت معتبر گیمز اینداستری:
https://www.gamesindustry.biz/articles/from-software-buys-tenchu-rights
یا مثلاً یه خبر دیگه که برای همین سال قبل هست و IGN نوشته رئیس شرکت Acquire (سازنده Tenchu) دوست داره یه بازی جدید شبیه Tenchu بسازه و توی متن خبر به این قضیه اشاره شده که IP این بازی در اختیار فرامسافتور هست:
https://www.ign.com/articles/tenchu-stealth-assassins-creator-wants-to-make-a-new-game-for-ps5
اگه سراغ نسخههای مختلف Tenchu از سال ۲۰۰۴ به بعد برین هم دیگه اکتیویژن ناشر هیچکدوم نبوده، چون IP دستش نبوده.
بازی های قدیمی اکتیویژن بلیزارد که دوست داریم احیا شوند