عضو تحریریه
آراییس نظریان

آراییس نظریان

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵
14

نیم نگاه تورنومنت بازی The Finals

باتوجه‌به استقبال شما از اولین نیم‌نگاه The Finals، تصمیم گرفتیم که این بار بریم سراغ بخش تورنومنت این بازی مولتی‌پلیر و هیجان‌انگیز. ویدیو جدیدمان را از دست ندهید.

71

بررسی بازی Tekken 8 | سازندگان کماکان کار خودشان را بلد هستند

بعد از این گذشت تقریبا یک دهه از عرضه تکن ۷، بندای نامکو با بازی جدید تکن ۸ ثابت کرد که هنوز یکی از بهترین سازنده‌های بازی فایتینگ سه‌بعدی است. با بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

17

نیم نگاه بازی The Finals | مولتی پلیر رایگان و هیجان انگیز

یک روز خلوت در دفتر زومجی با بچه‌ها تصمیم گرفتیم اتاق را به گیم‌نت تبدیل کنیم و چند دست بازی هیجان‌انگیز The Finals را تجربه کنیم. ویدیو ما را از دست ندهید.

12

نیم نگاه بازی Headbangers: Rhythm Royale | چالش دونفره با یک کنترلر

بازی Headbangers: Rhythm Royale اخیرا برای سرویس ایکس باکس گیم‌پس منتشر شده و بهانه‌ای شد تا با رضا برویم و چالشی برای خودمان ایجاد کنیم. با این ویدیو بامزه همراه زومجی باشید.

14

نیم نگاه چهار نفره Party Animals | یک بازی بامزه و دورهمی

پارتی انیمالز یک بازی دورهمی بامزه و سرگرم کننده است که در ویدیو نیم نگاه جدید زومجی سراغ آن رفتیم و چهار نفره با همدیگر بازی کردیم. همراه زومجی باشید.

17

تجربه بتای محدود بازی Tekken 8 | چالش کمبوها را رفتیم

 بتای محدود بازی Tekken 8 اخیرا برگزار شد و موقعیتی پیش آمد که آن را تجربه کنیم. در این بتا چالش کمبو را رفتیم و نگاهی به سیستم جدید Heat این بازی انداختیم.

30

نیم نگاه رومیزی بازی آمیرزا | کل‌کل حدس کلمه با آموزش

بازی رومیزی آمیرزا قرار است تجربه متفاوتی نسبت به نسخه موبایلی آن به همراه داشته باشد؛ این بار رقابتی و هیجان‌انگیز. با حروف مقابل‌تان، کلمه‌ای را که حریف برایتان مشخص کرده، حدس بزنید.

44

آموزش باز و بسته کردن قاب های PS5 برای تمیز کردن

در این ویدیو نحوه باز و بسته کردن فیس پلیت‌های کناری پلی استیشن 5 را آموزش می‌دهیم تا بتوانید راحت کنسول‌تان را تمیز کنید. همراه زومجی باشید.

26

بازگشت جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با ۱۰ میلیارد تومان جایزه

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر بعد از یک وقفه ۵ ساله امسال برگزار می‌شود. طبق اعلام بنیاد این جشنواره جایزه سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی خواهد داشت.

20

چالش‌ کامبوهای مورتال کامبت ۱ | کامبو زدن را درست یاد بگیریم

بخش چالش کامبوهای مورتال کامبت ۱ روش خیلی خوبی برای بالا بردن مهارت‌تان حساب می‌شود. در این ویدیو کمی در مورد کامبو زدن در این بازی صحبت کردیم و چندتا از چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم.

صفحه ۱ از ۲۲۷