عضو تحریریه
علی کمالی

علی کمالی

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷
13

جزئیات تخفیف های Black Friday 2018 کنسول‌ ها و لوازم جانبی ایکس باکس مشخص شد

از حالا که تنها چند روز تا جمعه سیاه ۲۰۱۸ باقی مانده، کمپانی مایکروسافت تبلیغات خود را در رابطه با فروش ویژه‌اش آغاز کرده است.

سازنده Pokemon Go بازی جدید خود با نام Ingress Prime را منتشر کرد

استودیوی نیانتیک ، سازنده بازی Pokemon Go از بازی موبایل Ingress Prime برای گوشی‌های اندرویدی و iOS رونمایی کرد.

1

اسکوئر انیکس بخشی از استودیوی سازنده Battalion 1944 را تصاحب کرد

کمپانی اسکوئر انیکس ۲۰ درصد از استودیوی بالک‌هد اینتراکتیو (Bulkhead Interactive)، سازنده بازی Battalion 1944 را خریداری کرد. این دو شرکت قصد دارند با همکاری یکدیگر یک بازی جدید را معرفی کنند.

1

بازی Conan Exiles میزبان بخش کمپین تک نفره می‌شود

بازی Conan Exiles که یک اکشن ماجراجویی با المان‌های بقا از استودیوی فانکام (Funcom) است، صاحب بخش کمپین تک نفره خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با ادامه مطلب همراه باشید.

21

بلیزارد در حال ساخت بازی موبایل از روی سایر مجموعه هایش است

پس از معرفی بازی Diablo Immortal، حالا کمپانی بلیزارد اعلام کرده که مشغول ساخت بازی های موبایل بیشتر بر اساس سایر مجموعه‌های پرطرفدارش مثل وارکرفت و استارکرفت است.

2

بسته الحاقی جدید بازی Ark: Survival Evolved با نام Extinction برای کامپیوتر منتشر شد

به‌تازگی محتوای الحاقی جدیدی با نام Extinction برای نسخه پی سی بازی Ark: Survival Evolved منتشر شده است. Extinction در آینده برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

1

بازی‌ های دیگری از کنسول NES برای نینتندو سوییچ آنلاین عرضه می‌شوند

کمپانی نینتندو به‌تازگی و با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که بازی‌های جدیدی از کنسول NES را برای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین (Nintendo Switch Online) عرضه می‌کند.

4

بتسدا قول داد مشکلات بازی Fallout 76 روی کامپیوتر را برطرف کند

درباره نسخه بتای بازی Fallout 76 شکایات زیادی از سوی بازیکن‌ها وجود دارد، اما با انتشار یک پست در ردیت مبنی بر امکان هک شدن نسخه پی‌ سی، کمپانی بتسدا ایرادات را پذیرفته و قول بهبودی داده است.

9

آیا بلیزارد از معرفی Diablo 4 خودداری کرده است؟

اخیرا شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه کمپانی بلیزارد قصد داشت در نمایشگاه بلیزکان 2018 از بازی Diablo 4 رونمایی کند، اما بعدا از این کار منصرف شده است. برای اطلاع از جزییات این موضوع با ادامه مطلب همراه باشید.

بازی Battle Chef Brigade به‌صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 و سوییچ منتشر می‌شود

بازی مستقل تحسین شده Battle Chef Brigade به‌صورت فیزیکی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با ادامه مطلب همراه باشید.

صفحه ۱ از ۶