عضو تحریریه
دانیال نوروزی

دانیال نوروزی

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳
5

زیبایی خیره‌ کننده توکیو در شب از نگاه دوربین گرافیست یوبی سافت

ژاپن و پایتخت آن، توکیو، شاید برای بسیاری از گیمرها و بازی دوستان نامی آشنا باشد. این کشور یکی از قطب‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است و به نوعی مهد بسیاری از آثار برجسته‌ی این صنعت محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا از لنز دوربین یکی از طراحان کمپانی یوبی‌سافت نگاهی به شهر توکیو داشته باشیم.

7

زومجی در بخش معرفی و بررسی بازی‌های موبایل استخدام می‌کند

زومجی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه فارسی زبان سرگرمی و بازی‌های ویدیویی، همواره سعی در گسترش تیم خود برای ارائه‌ی مطالب قوی‌تر دارد. حال ما قصد داریم تا نیروهای مستعد و خوبی برای بخش معرفی و بررسی بازی‌های موبایل استخدام کنیم.

27

نیم نگاه زومجی: Far Cry Primal

این روزها بازی Far Cry Primal در زومجی حسابی جنجال برانگیز شده و مخالفان و موافقان بسیاری دارد. در قسمت جدیدی از آیتم ویدیویی نیم نگاه با رضا حاج محمدی دقایقی نشستیم و در مورد بازی صحبت کردیم و در عصر حجر قدم زدیم تا ببینیم این همه بحث به کجا می‌رسد.

36

نیم نگاه زومجی: Mortal Kombat XL

پس از مدت‌ها با آیتم  ویدیویی نیم نگاه زومجی برگشتیم و قصد داریم در این قسمت، به سراغ بازی Mortal Kombat XL بریم که نسخه‌ای کامل از بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی عرضه‌ شده‌ی اون هست. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

۱۱ ایده سفر از محل فیلم‌برداری بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵

سال ۲۰۱۵ یکی از سال‌های درخشان در صنعت و هنر سینما بود. در کنار جذابیت فیلم‌هایی نظیر بازگشته، مکس دیوانه، شبح و جنگ ستارگان، لوکشین فیلم‌برداری آن‌ها از نقاط قوت و  جالب توجه آن‌ها است. سایت کجارو در مقاله‌ای ۱۱ لوکیشن فیلم‌برداری جالب را معرفی کرده است.

بازی ریتمیک ایرانی «جعبه موسیقی» از استودیو مدریک منتشر شد

استودیو بازی‌سازی مدریک این روزها پر کار شده و به تازگی هم بازی «صفر تا صد: دنده آخر را منتشر کرده است. حالا مدریک یک بازی جدید و متفاوت به نام «جعبه موسیقی» در سبک ریتمیک منتشر کرده که در ادامه اطلاعات و تصاویر آن را مشاهده می‌کنید.

2

تماشا کنید: تیزر فیلم مستند «ماجرای بازی‌ سازی مستقل در ایران»

«در بهشت احتمالات از دست رفته: ماجرای بازی‌سازی مستقل در ایران» نام بلند بالای فیلم مستند بلندی به کارگردانی متین ایزدی است که با هدف به تصویر کشیدن وضعیت بازی‌سازی مستقل در ایران تولید آن به پایان رسیده است.

4

با بازی «درخت انگلیسی» از سازندگان مگنیس، انگلیسی یاد بگیرید و سرگرم شوید!

استودیو پاییزان که چندی پیش بازی موفق «مگنیس» را در کافه‌ بازار منتشر کردند، حالا با یک بازی متفاوت به نام «درخت انگلیسی» بازگشته‌ است. درخت انگلیسی در واقع یک بازی چالش برانگیز و جالب است که دایره لغات انگلیسی شما را از راه‌های مختلف گسترده می‌کند.

4

گزارش تصویری زومجی از چهارمین رویداد «تجربه بازی ساز»

چهارمین رویداد بازی ساز همانطور که قبلا خبر داده بودیم، امروز برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی بازی‌سازان و بازی دوستان رو به رو شد. در ادامه با گزارش زومجی از این رویداد همراه باشید.

3

چهارمین رویداد «تجربه بازی‌ساز» پنجشنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود

چهارمین رویداد «تجربه بازی‌ساز» (GDX4) پنجشنبه ۱۳ اسفند در محل باغ زیبا از ساعت ۱۵ تا ۱۹ طبق روال گذشته برگزار می‌شود و این بار شاهد حضور فلاوین کوبیه، برنده‌ی دو جایزه بفتا سال ۲۰۱۳ در آن خواهیم بود. با جزئیات خبر در ادامه همراه باشید.

صفحه ۱ از ۵۶