محمد جهانی

محمد جهانی

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

تبلیغ تجاری جدید FIFA 16 با حضور ستارگان مطرح فوتبال، منتشر شد

تا عرضه رسمی نسخه نهایی فیفا 16، زمان چندانی باقی نمانده است و کمپانی سازنده این عنوان یعنی الکترونیک آرتز، به‌ تازگی تبلیغ تجاری  تازه‌ای را از این عنوان منتشر کرده است که در آن، ستارگان فوتبال حضور دارند. برای مشاهده ویدیو، با زومجی همراه شوید.

زمان عرضه بسته‌الحاقی جدید بازی Battlefield: Hardline مشخص شد

بسیاری از طرفداران بازی Battlefield: Hardline، منتظر عرضه بسته الحاقی جدید آن با نام Robbery یا سرقت هستند. به‌تازگی، جزئیات بیشتری درباره زمان عرضه این بسته الحاقی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. 

رئیس سابق ایکس‌باکس: نسل آینده کنسول‌های بازی وجود خواهد داشت

بسیاری منتظرند تا اخبار و شایعاتی از کنسول‌های آینده منتشر شود اما رئیس سابق ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای، دیدی کلی از کنسول‌های آینده را برای طرفداران ترسیم کرده است. با زومجی، برای اطلاعات بیشتر درباره کنسول‌های آینده همراه باشید.

عدم امکان انتقال آمار بخش مولتی‌پلیر از کنسول‌های نسل هفت به نسل هشت در بازی COD: Black Ops III

اخبار تازه منتشر شده از بازی COD: Black Ops III،  شما را غافل‌گیر خواهد کرد. به‌تازگی، تری‌آرچ ، خبر جدیدی را اعلام کرده است که نشان می‌دهد این بازی برخلاف نسخه‌های پیشین خود، از ویژگی انتقال اطلاعات بین کنسول‌های نسل هشتم و نسل هفتم پشتیبانی نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر، با زومجی همراه باشید. 

ماد جدیدی، Mario Kart را به GTA V اضافه می‌کند

یک حقیقت غیرقابل انکار در بازی‌های  ویدیویی که از ماد پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد و آن، حضور Mario Kart در برخی از مادهایی است که برای این بازی‌ها منتشر می‌شود . به‌تازگی، ماد تازه‌ای برای نسخه پی‌سیGTA V ارایه شده است که این شخصیت دوست‌داشتنی در آن حضور دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره این ماد با زومجی همراه باشید. 

یوبی‌سافت: در Assassin’s Creed Syndicate، تمرکز اصلی مبارزات برروی سلاح‌های مخفی است!

یوبی‌سافت، به‌تازگی جزئیات جدید و هیجان‌انگیزی را از بخش مبارزات بازی Assassin’s Creed Syndicate منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد که سیستم مبارزات این بازی، برروی سلاح‌های مخفی توجه ویژه‌ای دارد. برای جزئیات بیشتر، با زومجی همراه باشید.