نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

جعبه گشایی گوشی ROG Phone 6 نسخه ویژه دیابلو ایمورتال | شیطانی‌ ترین گوشی ایسوس

در جعبه گشایی زومجی محتوای جعبه گوشی ROG Phone 6 ادیشن Diablo Immortal را به شما نمایش داده‌ایم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایسوس با تولید سری گوشی‌های راگ در تلاش است تا تجربه گیمینگ را برای کاربران پلتفرم‌های موبایل وارد مرحله‌ای تازه کند. این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی نسخه مخصوص گوشی راگ فون ۶ ادیشن Diablo Immortal را عرضه کرد. این گوشی ۲۳۹ گرمی طراحی جذابی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. ادیشن مخصوص دیابلو با نمایشگر AMOLED ساخته شده است و از روزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند. در ساخت گوشی این ایسوس از تراشه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده است. همچنین حضور حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و تراشه گرافیکی Adreno 730 قدرت سخت‌افزاری ویژه‌ای را به آن بخشیده است. از طرفی دیگر ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی این سخت‌افزار به‌عنوان دیگر نکات مثبت آن شناخته می‌شود.

سری بازی‌های دیابلو نیازی به تعریف و معرفی ندارد. ساخته بلیزارد جز آن دسته از آثاری است که طرفداران بسیاری در میان کاربران ویدیو گیم دارد. آخرین نسخه از مجموعه دیابلو در سال جاری میلادی با نام Diablo IV عرضه شد.

این گوشی درکنار ظاهر منحصربه‌‌فرد، قدرت سخت‌افزاری قابل توجهی را نیز به همراه آورده است. گوشی راگ فون ۶ را فروشگاه نیک دیجی در اختیار زومجی قرار داده است. در ادامه می‌توانید ویدیو جعبه‌گشایی را تماشا کنید.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده