نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

معرفی و جعبه‌ گشایی ست گیمینگ Razer؛ پکیجی کامل برای گیمرها

در این ویدیو قصد داریم درکنار معرفی چهار عدد از محصولات گیمینگ Razer، به محتویات درون جعبه آن‌ها نیز نگاهی بیاندازیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بدون‌ ‌شک برند Razer در سال‌های اخیر با ارائه محصولات گیمینگ باکیفیت خود، لذت تجربه آثار ویدیوگیم را چند برابر کرده است. شرکتی که باتوجه‌به عمر کوتاه از زمان تأسیس ، موفق به طراحی و ساخت سخت‌افزار‌های زیبا و جالب‌توجهی شده است. در این مطلب به سراغ جعبه‌گشایی یک ست گیمینگ از این برند خواهیم رفت.

امتداد پارسه ست گیمینگ محصولات ریزر را در اختیار زومجی گذاشته است. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده قیمت محصولات برند Razer، به وبسایت مای ریزر سر بزنید. در ادامه می‌توانید ویدیو موردنظر را تماشا کنید. پانا گارانتی کننده اصلی کالاهای ریزر (Razer) در ایران با تنوع بیش از 160 مدل کالای گیمینگ در دسته ی ماوس، کیبورد، هدست، میکروفون، ماوس پد، اسپیکر، ساند بار، گیم پد، صندلی گیمینگ و ...

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

هدست ریزر Blackshark V2 Pro

مدل Blackshark V2 Pro یک هدست از نوع رو گوشی (Over-Ear) است و با ویندوز، مک، پلی استیشن و نینتندو سوییچ سازگاری دارد. این محصول از درایورهای Razer™ TriForce Titanium پشتیبانی می‌کند و تا ۱۰۰ دسی بل حساسیت دارد. استفاده از این درایورها در ساخت و طراحی هدست بلک شارک، صداهای تمیزتر و دقیق‌تری را در اختیار شما قرار خواهد داد. هدست موردنظر ازطریق یک دانگل وایرلس به رایانه‌شخصی شما متصل می‌شود. همچنین این هدست ازطریق یک درگاه جک ۳/۵ میلی‌متری به‌صورت سیمی قابل استفاده است. Blackshark V2 Pro دارای یک میکروفون جدا شونده HYPERCLEAR SUPERCARDIOID بوده و از نورپردازی RGB پشتیبانی نمی‌کند. قابلیت نویزکنسلینگ در این هدست دیده نمی‌شود. با‌این حال توسعه‌دهندگان با طراحی منحصر‌به‌فرد این دستگاه و با استفاده از مواد اولیه مناسب، گوش شما را از شنیدن صداهای اضافی اطراف خلاص کرده‌اند.

هدست ریزر مدل Blackshark V2 Pro

کیبورد ریزر Huntsman Mini

مدل Huntsman Mini جز آن دسته از محصولات ریزر است که با طراحی مینیمال خود درکنار ارائه یک تجربه جذاب، فضای کم‌تری از میز شما را اشغال خواهد کرد. کیبورد گیمینگ موردنظر در فرم ۶۰ درصد تولید شده است. این امر باعث می‌شود که کاربران بتوانند به‌راحتی این کبورد را جا‌به‌جا کنند. این محصول نورپردازی RGB چند ناحیه‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. سوئیچ‌های هانتسمن مینی از نوع مکانیکال اپتیکال بنفش رنگ ریزر برند ریزر هستند و اسکلت بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این کیبورد از اتصال سیمی پشتیبانی می‌کند. درکنار موارد گفته‌شده، سازندگان امکان شخصی‌سازی را نیز برای گیمرها با استفاده از نرم‌افزار Synapse 3 فراهم کرده‌اند. همچنین سخت‌افزار معرفی‌شده کلید‌هایی با تکنولوژی Doubleshot PBT Keycaps را در طراحی خود لحاظ کرده است.

کیبورد ریزر مدل Huntsman Mini

ماوس ریزر Basilisk V3

در ادامه به ماوس ریزر Basilisk V3 می‌رسیم. این ماوس در کلاس گیمینگ و فول سایز طراحی شده و ازطریق سیم به PC متصل می‌شود. محصول موردنظر ۱۱ عدد دکمه قابل برنامه‌ریزی را در خود جای داده و از نورپردازی RGB چند ناحیه‌ای پشتیبانی می‌کند. همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از نرم‌افزار Synapse 3 به شخصی‌سازی Basilisk V3 بپردازید. حسگر این ماوس از نوع اپتیکال بوده و سوئیچ نسل دوم ریزر تجربه راحت و قابل‌توجهی را در اختیار گیمرها خواهد گذاشت. این ماوس برای افراد راست دست مناسب بوده و عمر مفید آن ۷۰ میلیون کلیک است. محدوده حساسیت (DPI) محصول موردنظر ۲۶۰۰ است. همچنین کاربران می‌توانند پنج عدد پروفایل مجزا در آن ذخیره کنند.

ماوس ریزر Basilisk V3

پد ماوس ریزر مدل Goliathus Chroma

پد موس مخصوص بازی Goliathus Chroma در سایز استاندارد تولید شده است. ضخامت ۳ میلی‌متر این محصول درکنار قابلیت نورپردازی RGB چند ناحیه‌ای، ظرافت مثال‌زدنی‌ای به آن بخشیده است. زیره ضد لغزش و رویه نرم این محصول، تجربه استفاده از Goliathus Chroma را چند سطح ارتقا می‌دهد. همچنین درست به مانند دو عدد از محصولات معرفی‌شده در این مطلب، ازطریق نرم‌افزار Synapse 3 قابلیت شخصی‌سازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

پد ماوس ریزر مدل Goliathus Chroma

نظر شما چیست؟ دیدگاه و نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده