نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

جعبه گشایی مانیتور گیمینگ ام اس آی ۳۴ اینچ مدل MPG Optix MPG341QR

در این ویدیو قصد داریم در کنار جعبه‌گشایی مانیتور گیمینگ ام اس آی ۳۴ اینچ مدل MPG Optix MPG341QR، ويژگی‌های فنی آن را نیز به شما شرح بدهیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بدون شک می‌توان گفت صفحه‌های نمایشگر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار‌های موردنیاز گیمرها شناخته می‌شوند. انتخاب یک مانیتور مناسب از آن جهت حائز اهمیت است که نمایشگر موردنظر ما در کنار نمایش باجزئیات تمام فعل و انفعلات درونی سخت‌افزار‌های گیمینگ، توانایی خلق یک تجربه دوست‌داشتنی را داشته باشد. در این ویدیو قصد داریم به شما عزیزان مانیتور گیمینگ ام اس آی ۳۴ اینچی مدل MPG Optix MPG341QR را معرفی کرده و محتویات درون جعبه آن را بررسی کنیم.

مانیتور گیمینگ موردنظر ویژگی‌های قابل توجهی را با خود به ارمغان آورده است که میتوانیم در میان آن‌ها به رزولوشن 1440p اشاره کنیم. از طرفی دیگر نیز MPG Optix MPG341QR از ۱ میلیارد رنگ پشتیانی کرده و نوع پنل آن IPS است. محصول موردنظر ما از قابلیت‌هایی مثل تنظیم هوشمند نور در مناطق تاریک تصویر، نور آبی کم برای محافظت از چشمان، فناوری حذف پرش تصویر و جوی‌استیک پنج جهته پشتیبانی می‌کند. این مانیتور از توانایی ۳۰ درجه چرخش افقی و ۵ تا ۲۵ درجه چرخش عمودی برخوردار است. برای قیمت مانیتور کامپیوتر MSI MPG Optix MPG341QR UWQHD به سایت زومیت مراجعه کنید.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده