// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی هواوی نوا 9 SE | بازی ها چطور اجرا می‌شوند؟

در این ویدیو ابتدا گوشی اقتصادی هواوی نوا ۹ اس ای را جعبه‌گشایی کرده‌ایم و سپس برای بررسی عملکرد اجرای بازی‌ها، چهار بازی را روی گوشی تست کرده‌ایم.

هواوی مدتی قبل از نسخه اقتصادی هواوی نوا ۹ با نام هواوی نوا 9 SE رونمایی کرد. گوشی جدید هواوی با دوربین چهارگانه مجهز شده است که به‌ویژه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد علاقمند به عکاسی و فیلم‌برداری باشد. هواوی در نوا ۹ اس ای از یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۸۰ 4G بهره برده‌ است. این پردازنده توانایی اجرای بازی‌های مختلف را روی تنظیمات مدیوم دارد و به‌همین دلیل می‌توانید درکنار استفاده روزمره از گوشی، به‌سراغ بازی‌های مختلف نیز بروید.

نوا ۹ اس ای دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچ با وضوح تصویر FHD+و نمایشگر به بدنه ۸۹.۵ درصد است. به‌لطف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی و حضور یک شارژر ۶۶ واتی تنها در ۴۰ دقیقه می‌توانید شارژ گوشی را از صفر درصد به ۱۰۰ درصد برسانید. در ویدیوی پیش‌رو درکنار جعبه‌گشایی و صحبت در رابطه با ویژگی‌های سخت‌افزاری نوا ۹ اس ای به‌سراغ اجرای بازی‌های پابجی موبایل، اسکای فورس ریلودد، موبایل لجندز و فری فایر رفته‌ایم تا نگاهی دقیق‌تر به خصوصیات گوشی اقتصادی هواوی داشته‌ باشیم. با ویدیوی زومجی همراه باشید.

تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید قیمت هواوی نوا ۹ اس ای در محصولات زومیت مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده