// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی هدست واقعیت مجازی آکیولس کوئست 2

هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ یا با نام جدید آن متا کوئست ۲ مدتی است که روانه بازار ایران شده است. در این ویدیو نگاهی به محتوای جعبه Oculus Quest 2 انداخته‌ایم.

بعد از عرضه آکویلس کوئست در سال ۲۰۱۹ درنهایت اواخر سال گذشته شرکت فیسبوک اقدام به عرضه هدست Oculus Quest 2 یا با نام جدید آن Meta Quest 2 کرد. آکیولس کوئست ۲ یک هدست واقعیت مجازی با ویژگی‌های نه‌تنها گیمینگ بلکه سلامتی است که به‌لطف ساختاری که دارد مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است.

آکیولس کوئست ۲ اکنون در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی برپایه‌ی سورس کد اندروید ۱۰ روانه بازار شده است. اتصال وایرلس و نبود نیاز به یک کامپیوتر مجزا برای تجربه بازی های مختلف باعث شده تا بازیکنان برخلاف هدست های واقعیت مجازی گذشته راحتی بیشتر در زمان استفاده از هدست داشته باشند.

در ویدیوی پیشرو به سراغ آکیولس کوئست ۲ رفته‌ایم تا نگاهی به محتوای جعبه آن بیندازیم و درنهایت احساس اولیه خودمان را در رابطه با محصول فیسبوک با شما به اشتراک بگذاریم.

تماشا از یوتیوب

هدست واقعیت مجازی آکیولس کوئست ۲ توسط فروشگاه هزارتو برای جعبه‌گشایی در اختیار زومجی قرار گرفته است. فروشگاه هزارتو اکنون فروش ویژه خود را برای آکیولس کوئست دو آغاز کرده است که می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه به آن دسترسی پیدا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده