// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱

جعبه گشایی کیس گیمینگ ام اس آی MEG Aegis Ti5

کیس گیمینگ MEG Aegis Ti5 به لطف طراحی گیمینگ و با پشتیبانی از RGB و همچنین پردازنده نسل ۱۱ اینتل محصولی خواستی برای گیمرها است.

شرکت ام اس آی پیشینه‌ای طولانی در تولید محصولات و لوازم جانبی گیمینگ برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی دارد. یکی از محصولات جدید این کمپانی که از لحاظ ظاهر و سخت‌افزار می‌تواند هر عاشق بازی های ویدیویی را محو خود کند، MEG Aegis Ti5 است. کیس گیمینگ MEG Aegis Ti5 طراحی فضایی و مدرنی دارد که به ویژه به‌دلیل پشتیبانی از نوردهی RGB برای شخصی‌سازی شیوه نمایش و تغییر رنگ‌ها کیس می‌تواند محصولی مناسب برای اتاق گیمینگ کاربران باشد.

شرکت ام اس آی کیس گیمینگ MEG Aegis Ti5 را با پردازنده اینتل Core i9 11900K روانه بازار کرده است. این کیس برای پردازش‌های گرافیکی از کارت گرافیک قدرتمند جیفورس RTX 3090 استفاده می‌کند و دو حافظه داخلی SSD مجزا دارد که هر کدام یک ترابایت فضا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کیس Aegis Ti5 همچنین به ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شده است تا کاربران در هیچ زمینه‌ای به حافظه رم نیازمند نباشند.

در جعبه گشایی زومجی نگاهی به این کیس حدودا ۲۵۰ میلیون تومانی (در زمان نگارش پست) نگاهی انداخته‌ایم تا ببینیم این غول ۲۱ کیلوگرمی ام اس آی دیگر چه ویژگی‌هایی دارد. با زومجی همراه باشید.

تماشا در یوتیوب

برای خرید کیس گیمینگ MEG Aegis Ti5 می‌توانید به دیجی‌کالا یا وب‌سایت ماتریس مراجعه کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده