نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

جعبه گشایی ساعت هوشمند Huawei Watch Fit

ساعت هوشمند Watch Fit محصول هواوی، ساعت هوشمندی برای کسانی است که سبک زندگی فعال و پرانرژی‌ای دارند. با جعبه‌گشایی این محصول همراه زومجی باشید.

ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر تبدیل به گجت‌های بسیار هیجان‌انگیزی شده‌اند. رقابت در این بازار به شدت گسترده شده است و به همین دلیل شاهد هستیم که ساعت‌های متعدد با امکانات مختلف و در بازه‌های قیمتی گسترده، توسط سازندگان مطرح به بازار عرضه می‌شود.

یکی از شرکت‌هایی که مدت‌ها است به ساخت و عرضه این نوع گجت‌ها مشغول است، هواوی است. در سال‌های اخیر مدل‌های مختلف و متنوعی از ساعت‌های هوشمند یا به اصطلاح گجت‌های پوشیدنی توسط این برند به بازار عرضه شده است. یکی از جدیدترین محصولات پوشیدنی هواوی،‌ ساعت Watch Fit است. ساعتی با قیمتی مقرون به صرفه (نسبت به بازار ساعت‌های هوشمند) و امکانات خاص. امکاناتی که با در نظر گرفتن سبک زندگی فعال و پرانرژی جوانان در داخل این محصول قرار گرفته است.

این محصول، دارای صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی AMOLED است و با یک بار شارژ می‌توانید به مدت ۱۰ روز از آن استفاده کنید. از طرف دیگر، ۹۶ حالت مختلف ورزشی، یک جی‌پی‌اس داخلی، سنسور سنجش اکسیژن خون، قابلیت ردگیری خواب و قابلیت گرفتن ضربان قلب، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که هواوی واچ فیت را به گجتی جذاب تبدیل کرده است. 

در ادامه شما را به تماشای جعبه‌گشایی Huawei Watch Fit دعوت می‌کنیم:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده