// یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی ایکس باکس سری اس

در جعبه گشایی ایکس باکس سری اس در کنار نگاهی به محتوای جعبه کنسول ارزان قیمت مایکروسافت، از ویژگی‌های سریز اس گفته‌ایم.

برخلاف گذشته که تولیدکنندگان کنسول‌های بازی در آغاز هر نسل یک کنسول را رونمایی می‌کردند. سونی و مایکروسافت این‌بار ترجیح دادند تا در دونسخه برای دو بودجه متفاوت کنسول‌هایی را روانه بازار کنند. در زومجی پیش از این به‌صورت تایم‌لپس نگاهی به محتوای پلی استیشن 5 دیجیتال انداخته بودیم و سپس در دو ویدیو پلی استیشن 5 استاندارد و ایکس باکس سری ایکس را جعبه گشایی کردیم.

اکنون اما نوبت به کنسول ۲۹۹ دلاری ایکس باکس سری اس رسیده است که مایکروسافت به‌طور خاص این کنسول را برای دارندگان تلوزیون‌های فول‌اچ دی یا نمایشگرهای 1440p روانه بازار کرده است. ایکس باکس سری اس  از معماری مشابه سری ایکس بهره می‌برد در نتیجه قادر است تا با رزولوشن کمتر بازی‌های نسل نهم را با قدرت و البته سرعت لودینگ مثال‌زدنی اجرا کند.

علاوه بر این Xbox Series X از خصوصیاتی مانند Quick Resume نیز برای اجرای در لحظه چند بازی بدون نیاز به بستن بازی قبلی پشتیبانی می‌کند. در جعبه گشایی زومجی ابتدا نگاهی به محتوای جعبه سری اس انداخته‌ایم و سپس از برخی خصوصیات این کنسول زیبا و جمع‌و‌جور سخن گفته‌ایم. با جعبه گشایی ایکس باکس سری اس همراه باشید.

 تماشا در یوتیوب

کنسول ایکس باکس سری اس توسط فروشگاه تیلنو برای جعبه گشایی در اختیار زومجی قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده