نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

جعبه گشایی مانیتور مخصوص بازی ۲۴۰ هرتزی Samsung 27" CRG5

در یکی دیگر از جعبه‌گشایی‌های زومجی، به سراغ یکی از جدیدترین مدل‌های نمایشگر مخصوص بازی سامسونگ رفته‌ایم؛ مانیتور ۲۴۰ هرتزی مدل CRG5. با جعبه‌گشایی این محصول جذاب همراه زومجی باشید.

مانیتور گیمینگ CRG5 یکی از جدیدترین محصولات از سری صفحه‌نمایش‌های مخصوص بازی سامسونگ به شمار می‌آید که دارای ویژگی‌های بسیار جذابی برای گیمرها است. این مانیتور ۲۷ اینچی، ضمن پشتیبانی از فناوری Nvidia Gsync، دارای یک پنل ۲۴۰ هرتزی با رزولوشن 1080p است که برای گیمرها می‌تواند یک اسلحه پنهان باشد.

این مانیتور، دارای انحنایی با شعاع 1500R است و علاوه بر بهره‌گیری از ویژگی‌‌های مختلف برای گیمرها، دارای طراحی فوق‌العاده ساده و شکیلی است. این طراحی ساده به CRG5 اجازه داده است که ضمن مناسب بودن برای بازی، برای کارهای روزمره و اداری نیز به یک گزینه عالی تبدیل شود. دو پورت HDMI و یک دیسپلی پورت، ورودی‌های این مانیتور را تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید با جزییات ظاهری و فنی این مانیتور بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم جعبه‌گشایی زومجی را از دست ندهید: 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده