بازی Subsurface Circular معرفی و منتشر شد

بازی Volume با چند هفته تاخیر برای کنسول پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود

مجسمه‌های تزیینی بازی Thomas Was Alone عرضه شد

Mike Bithell

بازی Subsurface Circular معرفی و منتشر شد

مایک بیتل، سازنده بازی Thomas Was Alone و بازی Volume، با معرفی پروژه جدید خود یعنی بازی Subsurface Circular، آن را منتشر کرد.

بازی Volume با چند هفته تاخیر برای کنسول پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود

Volume که بازی در سبک مخفی کاری علمی-تخیلی است در حالی فردا (۲۷ مرداد) برای رایانه‌های شخصی (ویندوز و مک) و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود که نسخه کنسول دستی ویتا این بازی با چند هفته تاخیر منتشر خواهد شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

مجسمه‌های تزیینی بازی Thomas Was Alone عرضه شد

بازی Thomas Was Alone سه ساله شد و مایک بیثل سازنده بازی برای جشن گرفتن این مناسبت اجازه ساخت سری عروسک های تزیینی این بازی را داد. بنا به گفته بیثل وی اینکار را فقط به خاطر تقاضای طرفداران بازی انجام داده است

اهمیت نرخ‌ فریم در بازی‌های ویدیویی

در چند سال اخیر بحث نرخ‌فریم به یکی از موضوعات حاشیه‌دار صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. آیا می‌دانید اجرای بازی با نرخ فریم بالا چه مزایایی دارد؟ برای درکِ اهمیتِ این موضوع، وب‌سایت «آی جی اِن» مصاحبه‌ای را با «مایک بیتل»، سازنده‌ی بازی Volume انجام داده و در این مصاحبه، وی صحبت‌های جالبی در رابطه با بحث معروف ۳۰ فریم و ۶۰ فریم بیان کرده و از بایدها و نباید‌های استفاده از فریم‌های میان این دو عدد گفته است.

x