// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۳

رمدی در The Game Awards 2019 از بخش جدید بازی Control رونمایی کرد

سازندگان بازی Control (کنترل) دقایقی قبل و در حاشیه‌ی مراسم گیم اواردز 2019 اطلاعاتی جالب از حالت جدید عرضه‌شده برای این اثر و زمان انتشار نخستین DLC آن را با مخاطبان خود در میان گذاشتند.

اگر جزو افرادی هستید که «کنترل»، تازه‌ترین ساخته‌ی رمدی را دوست دارند، همین حالا می‌توانید مجددا به سراغ آن و تجربه‌ی حالتی تازه بروید که برخی مراحل فرعی جدید را در این بازی فعال می‌کند. شرکت Remedy Entertainment که این محتوای جدید با اسم Expeditions را به‌صورت رایگان عرضه کرده است، می‌گوید که در این حالت گیمرها می‌توانند خودشان را مقابل چالش‌هایی گوناگون بگذارند و حتی چالش‌ها را بنا به سلیقه‌ی خویش دچار تغییراتی کنند. البته با درنظرگرفتن این نکته که موقع رویارویی با این چالش‌های قابل شخصی‌سازی، گیمر تمام قدرت‌هایی را که پیش از این در بازی به دست آورده است، با خود به همراه دارد. پس آن‌هایی که بیشتر از دیگران تا به امروز مشغول گشت‌وگذار با جسی فیدن در قدیمی‌ترین خانه بوده‌اند، احتمالا بهتر از دیگران می‌توانند با Expeditions توانایی‌های خود در «کنترل» را محک بزنند.

نخستین بسته‌ی الحاقی گسترده و پولی بازی Control که The Foundation نامیده می‌شود، ۷ فروردین ۹۹ به دست بازیکنان می‌رسد

حالا باید صبر کرد و دید که آیا این نخستین DLC بازی مورد بحث پس از عرضه قیمت نه‌چندان پایین خود به عنوان یک بسته‌ی الحاقی را توجیه می‌کند یا از سوی گیمرها با استقبال ضعیفی روبه‌رو می‌شود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده