// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۶

تریلر جدید Humankind در The Game Awards 2019 با محوریت ساخت آواتار منتشر شد

تریلری از بازی Humankind در مراسم The Game Awards 2019 با نمایش قابلیت ساخت آواتار و شهرهای بزرگ داخل بازی منتشر شد.

اگر استودیوی سازنده Endless Space و Endless Legend گذری به بازی Civilization بزند، نتیجه چگونه خواهد بود؟ حاصل این ایده جذاب بازی Humankind است که در سال آینده منتشر می‌شود. پیش از این در مرداد ماه گذشته (آگوست)، امپلیتود استودیوز این بازی را معرفی کرد و در The Game Awards 2019 اولین تریلر خود را از این بازی استراتژیک 4X به نمایش گذاشت. در این تریلر بیشتر شهرهای بازی که بسیار بزرگ به نظر می‌رسند، به صورت کلی نمایش داده شده‌اند و شما به عنوان رهبری در تاریخ که اسمی از آن تاکنون نشنیده‌اید، بازی خواهید کرد و سرنوشت بازی را تعیین می‌کنید. در زیر می‌توانید تریلر را مشاهده بفرمایید:

دانلود ویدیو از آپارات

هرچند عنوان «تریلر گیم پلی» چندان مناسب این نمایش نیست، اما در این تریلر شهرهای بازی به خوبی به نشان داده شده و بزرگی آن‌ها را نمایش در آمده است. یکی از ایده‌های جالب بازی Humankind، تغییر تمدن‌ها در گذر تاریخ است. تغییر بین ۱۰ فرهنگ متفاوت در ۶ دوره زمانی به بازیکن اجازه می‌دهد تاریخ متفاوتی برای خود رقم بزند. به همین دلیل است که به جای انتخاب شخصیتی ثابت، از آواتار مختص به بازیکن استفاده شده است تا این شخصی‌سازی تاریخ در بازی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. امروز در مراسم The Game Awards 2019، امپلیتود (Amplitude Studios) اعلام کرد:

آواتار شما در طول بازی پیشرفت خواهد کرد و دستخوش تغییرات بصری می‌شود. این تغییرات بر اساس نحوه بازی کردن شما، به دست آوردن اچیومنت‌ها و چگونگی توسعه فرهنگ و تمدن اعمال خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا این اثر را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده