نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Ghost of Tsushima طولانی‌ترین نمایش The Game Awards 2019 را به‌خود اختصاص می‌دهد

با توجه به‌گفته‌های جف کیلی، تریلر بازی Ghost of Tsushima طولانی‌ترین تریلری است که در رویداد The Game Awards پخش می‌شود.

سونی و ساکرپانچ دیروز بعد از گذشت مدت‌ها، بالاخره به‌سکوت خبری خود پیرامون بازی Ghost of Tsushima پایان دادند و در آخرین لحظات برنامه‌ی State of Play که ازقضا قسمت پایانی این برنامه در سال ۲۰۱۹ میلادی بود، تیزری کوتاه از اثر نام‌برده را پخش کردند؛ یک ویدیو کوتاه که مثل تریلرهای قبلی این بازی، حال‌وهوایی حماسی و سامورایی دارد و نسخه‌ی کامل آن در رویداد The Game Awards پخش می‌شود.

پس از تایید شدن پخش نسخه‌ی کامل تریلر بازی Ghost of Tsushima در رویداد «گیم آواردز ۲۰۱۹»، جف کیلی که طی سالیان اخیر رویداد نام‌برده را برگزار کرده و می‌کند، در توییتر و درجریان آخرین اخبار بازی، اعلام کرد که تریلر ذکر شده قرار است طولانی‌ترین تریلری باشد که در این رویداد مهم، در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. جف‌ کیلی امروز هم با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این تریلر جدید علاوه بر صحنه‌های سینمایی، شاهد نمایش گیم‌پلی بازی نیز خواهیم بود و می‌توان گفت که بالاخره در جریان رویداد گیم‌آواردز می‌توانیم اطلاعات بسیار زیادی را از این بازی مورد انتظار به‌دست بیاوریم که شاید مشخص شدن تاریخ انتشار آن، یکی از همین موارد باشد.

رویداد The Game Awards 2019 در بامداد جمعه ۲۲ آذر ماه برگزار و طی آن، برترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ مشخص خواهند شد. در این رویداد از حدود ۱۵ بازی جدید، تریلر و نمایش‌های مختلفی خواهیم داشت که بازی Ghost of Tsushima طولانی‌ترین نمایش را به‌خود اختصاص خواهد داد. این اثر که مراحل ساختش را در استودیو ساکرپانچ پشت سر می‌گذارد، در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده