// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸

اولین شخصیت بسته الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد [The Game Awards 2018]

در بخشی از مراسم The Game Awards 2018 شخصیت Joker از بازی Persona 5 به عنوان اولین شخصیت بسته الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate رونمایی شد.

بازی Super Smash Bros Ultimate امروز در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد تا دارندگان این کنسول بتوانند یکی از مورد‌انتظارترین بازی‌های سال جاری را تجربه کنند. حضور بسیاری از شخصیت‌های حاضر در مجموعه‌های شناخته شده صنعت بازی‌های ویدیویی، یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از بازیکنان را به این بازی جذب کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان مراسم The Game Awards 2018 اولین شخصیتی که با خرید سیزن پس بازی Super Smash Bros. Ultimate در دسترس قرار می‌گیرد، معرفی شد.

شخصیت Joker از بازی Persona 5 اولین کاراکتر از پنج شخصیتی است که در قالب Super Smash Bros. Ultimate Fighter Pass به بازی مذکور اضافه می‌شود. با این حال تاریخ ارائه این شخصیت در قالب بسته الحاقی Challenger Pack 1 اعلام نشده است. سیزن پس بازی Super Smash Bros. Ultimate شامل بسته‌های الحاقی مختلفی خواهد بود که به صورت جدا‌گانه با قیمت ۶ دلار قابل خرید هستند، اما با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار می‌توانید تمامی آن‌ها را خریداری کنید. انتظار می‌رود که شخصیت جوکر اوایل سال آینده میلادی و پس از شخصیت Piranha Plant در دسترس قرار بگیرد. تریلر معرفی Joker به عنوان هفتاد و ششمین شخصیت بازی Super Smash Bros. Ultimate را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده