نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Metro: Exodus نمایش جدیدی در The Game Awards 2017 خواهد داشت

جف کیلی، تهیه کننده‌ی رویداد The Game Awards اعلام کرد که بازی Metro: Exodus قرار است در این مراسم نمایشی جدید داشته باشد.

رویداد The Game Awards که امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره از آن خواهیم بود، قرار است صبح جمعه‌ی همین هفته به صورت جهانی برگزار شود. این رویداد نه تنها بهترین و لایق‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال پر بار ۲۰۱۷ را در شاخه‌های مختلف معرفی خوهد کرد، بلکه همچون روال گذشته، قرار است میزبان نمایش بازی‌های مورد انتظار بسیاری نیز باشد که در سال آینده و پس از آن عرضه خواهند شد.

تهیه کننده‌ی The Game Awards یعنی جف کیلی در سری تیزرهایی که برای این رویداد آماده شده، اعلام کرد که بازی Metro: Exodus قرار است در میان بازی‌هایی باشد که در این رویداد نمایشی جدید خواهند داشت. این بدین معناست که سومین بازی از سری مترو قرار است در این رویداد تریلری جدید (و شاید حتی گیم‌پلی جدیدی) را نمایش دهد. بازی Metro: Exodus خود در مراسم E3 امسال و در جریان کنفرانس مایکروسافت معرفی شد و قرار است وقایع بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light را ادامه دهد.

بازی‌های سری مترو بر اساس سری رمان‌ هایی با همین نام (Metro 2033، Metro 2034 و Metro 2035) ، نوشته‌ی دمیتری گلاخوسکی ساخته شده‌اند. با توجه به فضای حاکم بر داستان‌های گلاخوسکی، بازی Metro: Exodus نیز قرار است همچون دو بازی قبلی اتمسفر سنگین وحشت بقا را با مکانیک‌های ژانر مخفی کاری و شوتر اول شخص ترکیب کند. با توجه به نمایش‌های این بازی می‌توان حدس زد که در این نسخه شاهد طراحی بازتر مراحل نیز هستیم. مراحلی که آزادی عمل بیشتری را در اختیار گیمر قرار می‌دهند و به او اجازه می‌دهند چالش‌های پیش رویش را خود انتخاب کند.

بازی Metro: Exodus قرار است در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به بازارها عرضه شود اما ما قرار است در طی مراسم The Game Awards که ساعت ۵ صبح روز جمعه برگزار خواهد شد شاهد نمایشی تازه از این بازی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده