نویسنده: wood patch
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۵۰

بازی ریمستر شده Bulletstorm Full Clip Edition توسط گیرباکس معرفی شد [The Game Awards 2016]

دقایقی پیش، استودیوی گیرباکس بازی ریمسترشده و ارتقا یافته Bulletstorm Full Clip Edition را در جریان مراسم TGA 2016 معرفی کرد.

پس از گذشت پنج سال از عرضه بازی محبوب Bulletstorm توسط استودیوی گیرباکس و کسب موفقیت‌های نسبتا خوب در بین طرفداران، اکنون گیرباکس نسخه بهبودیافته بازی را با نام Bulletstorm Full Clip Edition برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. این بازی همچنین قرار است که برای اولین بار تحت نظر مستقیم خود استودیوی گیرباکس منتشر شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده برای بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید:

|

Bulletstorm Full Clip Edition قرار است که در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شود؛ کسانی که قبل از این تاریخ بازی را پیش‌خرید کنند به بسته Nukem's Bulletstorm Tour شامل کاراکترهای جدید دسترسی پیدا خواند کرد. بازی شامل سیستم‌های امتیازدهی و چالش‌های امتیازگیری جدید به علاوه نقشه‌های جدید نیز هست که بازیکنان می‌توانند به همه آن‌ها در زمان عرضه دسترسی داشته باشند. همچنین این بازی در کنسول پلی استیشن 4 پرو با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد.

برای مطالعه اخبار و رخدادهای پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی Game Awards 2016 سر بزنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده