// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مراسم The Game Awards 2016 حاضر خواهد بود

شعبه آمریکایی نینتندو اعلام کرد که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مراسم The Game Awards 2016 حضور خواهد داشت.

طبق اعلام شعبه نینتندو در آمریکا نوزدهمین بازی مجموعه The Legend of Zelda که با پسوند Breath of the Wild شناخته شده و بر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و Wii U منتشر می‌شود، در سومین دوره مراسم The Game Awards حضور خواهد داشت.

در توییت‌هایی که این ناشر بر روی شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده، به طرفداران وعده یک «نمایش اختصاصی» از بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild داده شده است. همچنین جف کایلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards نیز تصاویری از نماد Sheikah و لوگو بازی مذکور بر روی توییتر خودش قرار داده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سال ۲۰۱۳ کمپانی نینتندو بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به عنوان یکی از انحصاری‌های کنسول Wii U معرفی کرده و زمان انتشار آن را سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرد. در مجموع دوبار عرضه این بازی با تاخیر همراه شده که هم‌اکنون انتظار می‌رود در نهایت در سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

ویژگی منحصر‌به‌فرد بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مقایسه با نسخه‌های قبلی سری The Legend of Zelda، جریان داشتن در محیطی ۱۲ برابر بزرگ‌تر از Twilight Princess و تمرکز کمتر بر روی ورود و خروج‌های از پیش تعیین‌شده در محیط‌های مختلف بازی است. در این بازی به مانند اولین نسخه، آموزش و توضیحات به حد‌اقل رسیده و بازیکنان به کاوش آزادانه در محیط تشویق می‌شوند.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild به عنوان نوزدهمین بازی سری، اولین نسخه‌ای است که از ابتدا در رزولوشن HD طراحی و ساخته شده است. این بازی در «هایرول» جریان داشته و روایت‌گر تلاش‌های «لینک» که از خوابی ۱۰۰ ساله بر‌خواسته، در جهت نابودی Calamity Ganon است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده