نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

اعلام تاریخ انتشار بازی Left Alive در تریلر جدید آن

کمپانی اسکوئر انیکس سرانجام تریلر جدیدی از بازی Left Alive را منتشر و تاریخ انتشار این بازی را رسما تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی و در جریان رویدادی پیش از TGS 2018، تریلر جدیدی از بازی Left Alive منتشر و تاریخ انتشار آن سرانجام اعلام شده است. در جریان کنفرانس کمپانی سونی که PlayStation Lineup Tour نام دارد و پیش از شروع رسمی این رویداد برگزار شده، کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Left Alive را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از این بازی مورد انتظار است. همچنین در پایان این تریلر سرانجام تاریخ انتشار این بازی نیز مشخص شد که طبق آن، بازی Left Alive قرار است در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۹ (۹ اسفند ۱۳۹۷) عرضه شود. لازم به توضیح است که این تاریخ در حال حاضر تنها برای بازار کشور ژاپن است. پیش از این، این بازی قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود که حال شاهد تاخیر نه چندان طولانی آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شهریور سال گذشته بود که کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر از بازی Left Alive رسما رونمایی کرد. در نمایشگاه گیمزکام 2018 نیز تصاویر و اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شد. از جمله سازندگان شناخته شده بازی Left Alive می‌توان به یوجی شینکاوا با سابقه کار در مجموعه بازی Metal Gear Solid، توشیفومی نابشیما، کارگردان این بازی با سابقه کار در مجموعه بازی Armored Core و تاکایوکی یاناسه با سابقه کار در بازی Xenoblade Chronicles، اشاره کرد.

بازی Left Alive قرار است برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شود و نسخه پی‌سی آن هم از طریق استیم در دسترس خواهد بود. با این حال، طبق گفته اسکوئر انیکس ممکن است شاهد انتشار این بازی روی دیگر پلتفرم‌ها نیز باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده