// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Kingdom Hearts VR معرفی شد

کمپانی سونی در لایو استریم خود بازی Kingdom Hearts VR را معرفی کرد.

کمپانی سونی اعلام کرده بود که قبل از نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، یک لایو استریم با نام Playstation LineUp Tour 2018 را برگزار خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در این لایو استریم مشخص شد که شخصیت بیمکس از انیمیشن Big Hero 6 نیز در بازی Kingdom Hearts 3 حضور دارد.

در این میان کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که علاقه‌مندان به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR، می‌توانند بازی Kingdom Hearts VR را تجربه کنند. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار نگرفت و مشخص نشد که Kingdom Hearts VR در چه تاریخی برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه می‌شود. با این حال احتمال می‌رود هزمان با عرضه نسخه سوم، این بازی نیز در دسترس قرار بگیرد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار تکمیلی حول بازی Kingdom Hearts VR بمانیم. بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ پنج بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نسخه سوم، ادامه‌ای برای نسخه‌های پیشین به حساب می‌آید. در این نسخه سیستم مبارزات بازی نسبت به گذشته کامل‌تر شده است و شاهد شخصیت‌های بیشتری از دنیای دیزنی هستیم. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Kingdom Hearts 3 و تایید نسخه واقعیت مجازی این مجموعه چیست؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده