// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

جزئیات رویداد Tokyo Game Show 2018 منتشر شد

انجمن صنایع سرگرمی ژاپن اطلاعاتی از رویداد توکیو گیم شو 2018 منتشر و اعلام کرد که این رویداد در تاریخ ۲۹ شهریور ۹۷ آغاز خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، انجمن صنایع سرگرمی ژاپن اطلاعاتی از رویداد Tokyo Game Show 2018 منتشر کرد. رویداد TGS 2018 در تاریخ ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامپر) در محل Makuhari Messe چیبا در نزدیکی توکیو آغاز و تا تاریخ یک مهر ماه ۹۷ (۲۳ سپتامپر) ادامه خواهد داشت. در رویداد امسال شاهد e-Sports X خواهیم بود که این بار نسبت به گذشته اصلاحاتی روی آن صورت گرفته و از نظر بین المللی گسترش یافته است.

همچنین پخش کردن رویداد و شبکه‌های استریمینگ، ستون دیگری از رویداد توکیو گیم شو 2018 را تشکیل می‌دهند که امسال علاوه‌بر توییچ و نیکونیکو، شاهد شبکه‌های دیگری خواهیم بود که برای جذب بیننده و گسترش بیشتر مسابقات eSports، این رویداد را پوشش خواهند داد. همچنین شاهد ظاهری جدید برای TGS 2018 خواهیم بود که The Opening of a New Stage نام دارد و صنایع سرگرمی ژاپن اعلام کرده که امسال، غرفه‌ها شکل و شمایل جدیدی به خود خواهند گرفت و شاهد پخش زنده از رویداد در کنار یک سری برنامه‌های مختلف برای استیج‌های متفاوت هستیم.

در انتها مشخص شد که در رویداد توکیو گیم شو 2018، شاهد بازی‌های خانوادگی، بازی‌هایی مخصوص مدارس، سرگرمی‌های کلی، بازی‌های موبایل، بازی‌های مستقل و بازی‌های واقعیت مجازی/افزوده هستیم. همچنین در جریان روزهای تجاری (که شامل ۲۹ و ۳۰ شهریور می‌شود) شاهد اجلاس جهانی کسب و کار بازی خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده