// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶

تریلر جدید Watch Dogs 2 در TGS 2016 منتشر شد [TGS 2016]

کمپانی یوبی‌سافت امروز در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2016 از ویدیوی تبلیغاتی جدید بازی Watch Dogs 2 رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دقایقی قبل و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2016، یوبی‌سافت تازه‌ترین ویدیوی بازی ماجراجویی Watch Dogs 2‌ را منتشر کرد. با نگاهی به ویدیو شاهد معرفی کمپانی‌های مختلف موجود در بازی و همچنین گنگ‌های مختلف هستیم. علاوه بر این، تصاویری از مخفی کاری مارکوس هالوی، قهرمان جدید سری واچ داگس هستیم که در کنار حضور در جمع گروه‌های مختلف با حضور در شرکت‌ها سرورهای آنها را هک می‌کند. هالوی به دلیل چابکی و سرعت بیشتر و همچنین علاقه به هک و ورزش پارکور، نسبت به پیرس در شماره قبل دارای توانایی‌های بیشتری در حرکات سرعتی خواهد بود.

در این ویدیو همچنین در کنار رونمایی از تاریخ انتشار بازی در کشور ژاپن، فرصت دیدن صورت آنتیگونیست بازی Douchean Nemek را پیدا می‌کنیم. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی را پیرامون این ضد قهرمان نداریم. ویدیو همچنین مانند گذشته دید جدیدی را از سان‌فرانسیسکو و گرافیکی‌های طراحی شده برروی دیوارهای شهر می‌دهد.

Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی نخستین بار در جریان کنفرانس E3 شرکت یوبی‌سافت رونمایی شده بود.طبق اعلام سونی واچ داگ 2 در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

|


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده