// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

لیست بازی های کونامی برای نمایشگاه بازی توکیو 2016 اعلام شد

شرکت کونامی لیست بازی‌های خود در نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2016) را اعلام کرد. در لیست اعلام شده نشانی از بازی Metal Gear به چشم نمی‌خورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

حدود دو هفته مانده به آغاز نمایشگاه بازی توکیو 2016 در کشور ژاپن کمپانی کونامی نیز مانند سایر شرکت‌ها از لیست بازی‌های خود در این نمایشگاه رونمایی کرده است. با توجه به سایر شرکت‌ها مانند سونی و اسکوئر انیکس، شرکت کونامی با لیستی کوتاه در TGS 2016 شرکت خواهد کرد.

لیست بازی‌های کونامی برای کنسول‌ها به شرح زیر است:

  • Pro Evolution Soccer 2017
  • Jikkyou Powerful Pro Baseball 2016
  • Jikkyou Powerful Pro Baseball Heroes
  • Yu-Gi-Oh! Duel Monsters Saikyo Card Battle

این شرکت ژاپنی در حوزه گوشی‌های موبایل نیز تنها با بازی Jikkyou Powerful Pro Baseball Heroes شرکت می‌کند. علاوه بر این، دو بازی از توسعه‌دهندگان همکار شامل Tokyo Xanadu eX+ از فالکام و Neo Atlas 1469 از آرتدینک نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

با توجه به عدم حضور متال گیر در لیست اعلامی کونامی، این نخستین نمایشگاه بازی توکیو است که هیچ کدام از بازی‌های Metal Gear Solid در غرفه این شرکت حضور نخواهد داشت. این در حالی است که کونامی اخیرا در نمایشگاه گیمزکام 2016 از Metal Gear Survive رونمایی کرده بود. نمایشگاه توکیو گیم‌ شو 2016 از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۵ تا ۲۸ شهریور) در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده