// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

خریداران ریفت آکیولس از امتیاز ویژه‌ای برای خرید کنترلر تاچ برخوردارند

آکیولس فردا کنفرانس خود را در جریان CES 2016 برگزار می‌کند، از این‌رو بسیاری از علاقمندان به محصول این کمپانی برای آغاز این مراسم لحظه شماری می‌کنند. حال اخباری در مورد هدست واقعیت مجازی این کمپانی منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

براساس اطلاعات ارائه شده افرادی که اقدام به پیش خرید هدست واقعیت مجازی ریفت آکیولس می‌کنند، از امتیاز پیش رزرو شدن برای پیش خرید کنترلر‌های این هدست واقعیت مجازی نیز برخوردار خواهند بود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که آکیولس ابتدا هدست واقعیت مجازی خود را پیش فروش کرده و سپس اواخر سال جاری میلادی اقدام به پیش فروش Touch Motion controller های خود خواهد کرد. پالمر لاکی، با انتشار توییتی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

در صورتی که شما یک دستگاه هدست واقعیت مجازی ریفت را پیش خرید کنید، نام شما برای پیش خرید کنترلر‌های تاچ رزور خواهد شد.


البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصولات در دست نیست. در صورتی که علاقه دارید تا اطلاعات تکمیلی را در مورد محصولات مصرفی آکیولس به دست بیاورید، پس بهتر است تا کنفرانس فردا صبر کنید. یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد، اعمال تخفیف برای افرادی است که هر دو گجت ارائه شده توسط آکیولس را خریداری خواهند کرد.

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده