نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

حامیان مالی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت یک نسخه رایگان از آن دریافت خواهند کرد

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت برای اولین بار از طریق یک کمپین کیک‌استارتر به طرفداران معرفی شد و توانست بخشی از بودجه خود را کسب کند. حال کمپانی سازنده هدست اعلام کرده که به تمام حامیان مالی آن یک نسخه رایگان هدیه خواهد داد. با زومجی همراه باشید.

زمانی که در سال ۲۰۱۲ هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت وارد کیک‌استارتر شد، تفاوت‌های زیادی با نسخه فعلی خود، که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه شود، داشت. از این هدست ۹ هزار و ۵۲۲ نفر در کیک‌استارتر حمایت کردند که به موجب آن بودجه‌ای بیش از ۲ میلیون دلار جمع‌آوری شد. البته پس از مدتی کمپانی فیسبوک با خریداری کمپانی آکیولس، وظیفه ساخت و توسعه این هدست را هم بر عهده گرفت و حامیان مالی آن اعتقاد داشتند که جمع‌آوری بودجه اولیه از کیک‌استارتر، به نوعی سیاست کمپانی آکیولس برای بالا بردن قیمت خود بود.

امروز و در حالی که در آستانه فعال شدن امکان پیش‌خرید هدست آکیولس ریفت هستیم، کمپانی سازنده آن با انتشار پستی ضمن قدردانی از تمامی افرادی که از نسخه اول آن حمایت کردند، اعلام کرده که یک نسخه رایگان از این هدست را با نام «نسخه کیک‌استارتر» به صورت رایگان به این افراد هدیه خواهد داد:

به عنوان یکی از اولین حامیان هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، جامعه حمایت کنندگان آن در کیک‌استارتر افرادی بودند که باعث شدند این وسیله انقلابی به مرحله فعلی برسد. حال و پیش از آن‌که پیش‌فروش این هدست را آغاز کنیم، قصد داریم تا یک خبر دیگر هم به این افراد بدهیم.

برای جبران بخش کوچکی از محبت‌های شما، تمامی حامیان مالی این هدست یک نسخه رایگان از آن را همزمان با عرضه جهانی دریافت خواهند. به‌علاوه همانند تمامی افرادی که این هدست را پیش‌خرید می‌کنند، دارندگان «نسخه کیک‌استارتر» هم بازی‌های Lucky's Tale و EVE: Valkyrie را دریافت خواهند کرد.

بدون شک همان‌طور که آکیولس هم اعلام کرده، بدون پشتیبانی حامیان مالی، این هدست هرگز به مرحله فعلی نمی‌رسید. نظرات خود را در مورد این اقدام کمپانی آکیولس با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده