نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۷

ایسر در CES 2016 از مانیتور فوق عریض گیمینگ خود رونمایی کرد

به نظر می‌رسد ایسر قصد دارد تا نقش جدیدی در بازار نمایشگرها داشته باشد و به همین منظور،‌چندین مانیتور د رنمایشگاه CES 2016 معرفی کرده است که یکی از آن‌ها مخصوص گیمرهایی است که بازی‌ها را در حالت ۲۱:۹ بازی می‌کنند. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

این نمایشگر که بیشتر به درد گیمرها می‌خورد، از نسب تصویر فوق‌عریض ۲۱:۹ پشتیبانی کرده و دارای رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این مانیتور از فناوری FreeSync شرکت ای‌ام‌دی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از آن در بازی‌ها بهره ببرند. این مانیتور گیمرها را هدف قرار داده و قرار است با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شود.

مانیتور ایسر

البته این تنها مانیتور معرفی شده ایسر در CES 2016 نیست. نمایشگرهای سری H7 در دو سایز ۲۵ و ۲۷ اینچ و با پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل قادر است ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پشتیبانی کند و از این بابت قادر است رنگ‌ها را بصورت کاملا طبیعی و دقیق نمایش دهد. این مانیتور از درگاه HDMI و DisplayPort نیز پشتیبانی می‌کند اما اگر علاوه بر این‌ها یک درگاه USB-C نیز دارد تا نه‌تنها انتقال تصویر از طریق این درگاه به نمایشگر میسر شود بلکه امکان شارژ لپ‌تاپ در زمان انتقال تصویر نیز در اختیار کاربر قرار گیرد.

مانیتور ایسر

مانیتورهای سری H7 حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند و از این رو کاربر به راحتی می‌تواند چند مانیتور را کنار یکدیگر قرار داه و از آن‌ها بهره ببرند. ایسر قیمت ۴۹۹ یورو را برای مانیتور ۲۵ اینچ خود در نظر گرفته است.

ایسر علاوه بر این مانیتورهای سری R1 خود را نیز به پنل‌های 1080p مجهز کرده است. در این سری مانیتورهای ۲۱.۵، ۲۳.۸، ۲۵ و ۲۷ اینچ عرضه خواهد شد. این مانیتورها نیز حاشیه‌ی بسیار باریکی دارند. پنل این مانیتور تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده