نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰

پوشش اختصاصی زومیت و زومجی از نمایشگاه CES 2016

نمایشگاه CES مهم‌ترین رویداد در حوزه فناوری است که هر ساله در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود. از لوازم خانگی و صوتی‌تصویری گرفته تا خودرو و واقعیت مجازی و بازی‌های ویدیویی در این نمایشگاه حضور دارند. امسال ما در زومیت و زومجی به پوشش اختصاصی این رویداد مهم خواهیم پرداخت.

کنفرانس‌های مهم مرتبط با CES دو روز قبل از شروع رسمی این نمایشگاه آغاز می‌شوند و معمولا در این روزها مهم‌ترین محصولات کمپانی‌های بزرگ رونمایی می‌شود. این کنفرانس‌ها از صبح روز دوشنبه ۱۴ دی شروع شده و تا چهار شنبه صبح ادامه خواهند داشت. فاصله‌ی بین کنفرانس‌ها خیلی کم است و محصولات و سرویس‌های بسیاری در این زمان معرفی می‌شوند. به همین دلیل زومیت در طول هفته جاری به مراتب بیشتر از قبل بروز می‌شود و تقریبا کل ۲۴ ساعت شبانه روز را فعال خواهد بود.

 

زومجی نیز به صورت جداگانه به پوشش این رویداد مهم خواهد پرداخت و شما را با محصولات جدید مرتبط با بازی‌های ویدیویی آشنا خوهد کرد. همچنین زومجی اخبار مربوط به کجت‌های جذاب مانند لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر فناوری جالب را نیز پوشش خواهد داد. انتظار داریم CES امسال به خاطر حضور پررنگ واقعیت مجازی و احتمال اعلام قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن بیش از هر سال برای گیمرها جذاب باشد. پس برای یک CES جذاب و پر از گجت‌ها و اخبار مرتبط با بازی، زومجی را در این روزها بیشتر دنبال کنید.

زمان‌بندی کنفرانس‌های مهم CES 2016 در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی ماه:

  • کنفرانس ال‌جی با تمرکز روی لوازم خانگی و احتمالا گوشی‌های هوشمند - دوشنبه عصر ساعت ۱۹:۱۵
  • کنفرانس انویدیا با تمرکز روی فناوری‌های گرافیکی- سه‌شنبه ساعت ۹:۱۵ صبح
  • کنفرانس اینتل با تمرکز روی محصولات سال۲۰۱۶ این شرکت - چهار شنبه صبح ساعت  ۵:۴۵
  • کنفرانس سونی با تمرکز روی لوازم صوتی و تصویری، دوربین‌های دیجیتال و احتمالا صحبت در خصوص Playstation VR - چهارشنبه صبح ساعت ۴:۱۵
  • کنفرانس سامسونگ با تمرکز روی لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و اینترنت اشیا- سه شنبه صبح ساعت  ۱:۱۵

کلیه‌ی مطالب زومیت مرتبط با نمایشگاه CES 2016 را می‌توانید در این آدرس مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده