نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2016 مشخص شد

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه بزرگ CES 2016 باقی نمانده و حال کمپانی سونی زمان و تاریخ کنفرانس خود را در این نمایشگاه اعلام کرده است که بر اساس آن طی چند روز آینده می‌توان منتظر رونمایی این کمپانی از آخرین دستاورد‌های خود در زمینه فناوری بود. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه CES که هر سال در ماه ژانویه برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد سال در زمینه فناوری است و اکثر کمپانی‌های بزرگ آخرین دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند. در این بین نمایشگاه امسال برای گیمر‌ها حس و حال متفاوتی دارد؛ چرا که کمپانی‌های بزرگی مثل آکیولس و سونی برنامه‌های خاصی برای معرفی هدست‌های واقعیت مجازی خود دارند که بر اساس پیش‌بینی‌ها، قرار است در سال ۲۰۱۶ انقلابی در صنعت بازی‌های ویدیوی ایجاد کند.

حال سونی پستی در سایت رسمی خود منتشر کرده که تاریخ و زمان کنفرانس این کمپانی در CES 2016 را مشخص می‌کند. بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند کنفرانس این شرکت ژاپنی را از ساعت ۱ بامداد روز چهارشنبه ۱۶ دی (۶ ژانویه) به صورت زنده از سایت رسمی سونی تماشا کنند. سونی همچنین متنی همراه با این تاریخ منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما در جریان کنفرانس خود در جریان نمایشگاه CES 2016 شهر لاس‌وگاس آمریکا، از جدید‌ترین محصولات خود رونمایی خواهیم کرد. این کنفرانس به صورت زنده از سایت سونی پخش خواهد شد.

سونی در طی این نمایشگاه از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد که البته اکثر آن‌ها ارتباطی با بازی‌های ویدیویی ندارند. ولی در این بین به احتمال خیلی زیاد شاهد اطلاعات جدیدی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR خواهیم بود و انتظار می‌رود که سونی بالاخره قیمت و تاریخ عرضه این هدست را مشخص کند.

همچنین کمپانی اچ‌تی‌سی هم به عنوان تولید کننده هدست واقعیت مجازی وایو، قرار است در جریان نمایشگاه CES 2016 اطلاعات جدیدی از این هدست و فناوری‌های به‌کار رفته در آن ارائه دهد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده