نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

با پردرآمدترین کانال‌های یوتیوب آشنا شوید: PewDiePie گیمر پرچمدار!

فوربس لیست پردرآمدترین افراد یوتیوب را در فاصله‌ی زمانی ۱ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۵ منتشر کرده است که در صدر آن گیمر معروف Pewdiepie با درآمدی ۱۲ میلیون دلاری دیده می‌شود. با زومجی همراه باشید.
گیمر نام آشنا با کانال Pewdiepie با توجه به لیست فوربس توانسته ۱۲ میلیون دلار از طریق کانال خود در یوتیوب درآمد کسب کند. گیمر دیگری با نام KSI نیز با کسب درآمد ۴.۵میلیون دلاری توانسته به این لیست راه پیدا کند.
top-earning-youtube-stars
البته ویدیوگیمرها تنها افرادی نیستند که در این لیست حضور دارند و کمدین‌هایی مانند Smosh و Fine Brothers نیز هر کدام توانسته‌اند در حدود ۸.۵ میلیون دلار درآمد کسب کنند. Lindsey Stirling نیز با نمایش استعداد عجیب خود توانسته بیش از ۶ میلیون دلار پول به دست آورد. Michelle phan نیز با آموزش‌های آرایشگری خود توانسته درآمدی ۳ میلیون دلاری داشته باشد. فوربس از منابع مختلف مانند Nielsen و IMDB برای ساخت این لیست کمک گرفته است. همچنین این درآمد قبل از کسر مالیات، مخارج مدیریتی و سایر هزینه‌ها است. نکته‌ی قابل توجه این است که کم‌درآمدترین عضو لیست که یک آشپز خود آموخته است بیش از ۲.۵ میلیون دلار درآمد دارد که درآمدی بسیار زیاد به شمار می‌رود. منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده