نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

قیمت نسخه نهایی آکیولس ریفت حداقل ۳۰۰ دلار خواهد بود

نیت میچل، نایب رئیس آکیولس، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پی‌سی‌ گیمر انجام داد اعلام کرد که قیمت نسخه نهایی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت حداقل ۳۰۰ دلار خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
نیت میچل، نایب رئیس شرکت آکیولس، در مصاحبه‌ای که با پی‌سی‌ گیمر داشت اعلام کرد که نسخه نهایی هدست آکیولس ریفت که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود حداقل ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. در بسته بندی نسخه نهایی آکیولس ریفت، علاوه بر هدست، یک حسگر و یک کنترلر ایکس‌باکس وان وجود خواهند داشت. همچنین وی درباره اینکه چرا آکیولس هنوز این هدست را برای پیش‌خرید قرار نداده است توضیحاتی داد که در ادامه می‌توانید این توضیحات را بخوانید.
به نظر من، این مساله که ما مقداری از پول شما را در حالی‌ که زمان نسبتا زیادی تا عرضه محصول وجود دارد بگیریم، کار درستی‌ نیست. تنها چیزی که من در مورد آن‌ فکر می‌کنم، تجربه کاربر است و هنگامی که شما مقدار قابل توجهی‌ از پول خود را به من می‌دهید (همه ما می‌دانیم که حداقل قیمت این هدست ۳۰۰ دلار است) من اصلا دوست ندارم که به شما بگویم خب، حالا ما بین ۹ ماه تا یک سال آینده به شما محصولی تحویل می‌دهیم. هرچه بیشتر شما صبر کنید شانس اینکه شما با خودتان فکر کنید که اینکار که من پول خود را به آنها دادم کار بیهوده‌ای بود بیشتر می‌شود.
ption id="attachment_66516" align="alignnone" width="790"]Oculus Rift Price نیت میچل – نایب رئیس آکیولس
میچل در ادامه گفت که به نظر او کمپانی اپل در سیاست پیش‌فروش محصولات خود بسیار عالی‌ عمل می‌کند.
آنها محصولی را معرفی‌ می‌کنند، به شما می‌گویند که از هفته آینده می‌توانید آن‌ را پیش‌خرید کنید و هفته پس آن‌ محصول را به شما تحویل می‌دهند. این ایده‌آل‌ترین تجربه برای کاربران است.
سال پیش و در همین زمان آکیولس اعلام کرده بود که نسخه نهایی هدست آکیولس ریفت قیمتی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد داشت. نظر شما در رابطه با قیمت هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت چیست؟ آیا به نظر شما این قیمت مناسب دستگاهی با این امکانات است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده