نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: شبیه ساز فوق العاده جالب جت جنگی F-35

آیا هرگز به این موضوع فکر کرده‌اید که خلبان‌های جت‌های جنگی، چگونه خود را برای پرواز این جت‌های بسیار گران‌قیمت آماده می‌کنند؟ مسلما آنها برای تمرین از جت‌های واقعی استفاده نمی‌کنند. اینجا است که شبیه‌ساز فوق‌العاده واقعی جت‌های F-35 به کمک آنها می‌آید. با زومجی و تماشای ویدیو این شبیه‌ساز همراه باشید.

کسانی‌ که دوست دارند خلبان جت‌های جنگی F-35 شوند، قاعدتا از همان ابتدا و برای آموزش درون مدل‌های واقعی‌ بسیار گران قیمت این جت‌ها قرار نمی‌گیرند (هر کدام از جت‌های F-35 قیمتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار دارند). اینجا است که شبیه‌ساز این جت‌ها به کمک آنها می‌آید. این شبیه‌ساز که به نوعی می‌توان لقب واقعی‌‌ترین بازی ویدیویی تاریخ را به آن داد، به طور کامل و با تمام جزئیات جت‌های F-35 را شبیه‌سازی می‌کند. به نظر می‌رسد که خلبان‌های درون این دستگاه در حال به پرواز درآوردن یک سفینه فضایی هستند. همچنین کلاه‌هایی که آنها بر سر دارند، باعث می‌شود که ما فکر کنیم که خود خلبان‌ها چشم‌هایشان را با چشم‌های بیگانگان فضائی عوض کرده‌اند!

این شبیه‌ساز درون پایگاه نیروی هوایی‌ لوک واقع شده است و تجربه قرار گرفتن در این دستگاه، تلفیقی از سواری‌ یک رولرکوستر و یک بازی فوق‌العاده واقعی‌ شبیه‌ساز پرواز است. به‌هرحال با تماشای ویدیو زیر شما هم مطمئنا مانند ما به این نتیجه می‌رسید که تجربه قرار گرفتن در این دستگاه، تجربه بسیار شگفت‌انگیز و سرگرم کننده‌ای خواهد بود!

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشنHD 720p

منبع: Gizmodo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده