// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

نصب ویندوز 10 برروی ۲۷ میلیون رایانه از زمان عرضه در هفتم مرداد

بعد از مدت‌ها انتشار نسخه‌های آزمایشی برای ویندوز 10 در نهایت شرکت مایکروسافت نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل جدید را منتشر کرد. اکنون طبق گزارش منتشر شده این ویندوز برروی ۲۷ میلیون رایانه‌ نصب شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت نیو‌وین با استناد به منابع خود ادعا می‌کند تعداد دفعات نصب ویندوز 10 از زمان انتشار تاکنون، «از رقم ۲۵ میلیون پیشی گرفته و حتی این احتمال وجود دارد که به ۲۷ میلیون» رسیده باشد. هفته‌ی گذشته تنها ۲۴ ساعت بعد از انتشار عمومی ویندوز 10، مایکروسافت اعلام کرد که ۱۴ میلیون دستگاه به جدیدترین سیستم‌عامل ویندوز  ارتقاء یافته‌اند.

با توجه به نحوه‌ی معرفی و عرضه‌ی عمومی ویندوز 10 توسط مایکروسافت و تغییرات اعمال شده برروی این سیستم‌عامل‌، موفقیت این چنینی ویندوز 10 دور از انتظار نبود. کاربران نسخه‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ به صورت رایگان قادر به ارتقاءبه ویندوز 10 هستند. البته تمامی رایانه‌های شخصی این دعوت‌نامه را مستقیما دریافت نکرده‌اند. هرچند شما می‌توانید راهنمای زومجی را برای ارتقاء آسان به ویندوز 10 مطالعه کنید.

اگر شما از جمله افرادی هستید که دستگاه‌ خود را به آخرین ویندوز ارتقاء داده و دچار مشکلاتی در اجرای کامپیوتر شده‌اید. مایکروسافت اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای این ویندوز عرضه کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده