افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان پخش زنده E3 در توییچ به لطف مایکروسافت و الکترونیک آرتز
بنا به اخباری که توییچ در یک نوشته در بلاگی منتشر کرده بازدید کنندگان امسال سایت برای نمایشگاه E3 به بیش از ۲۱ میلیون نفر رسید. آماری که در مقایسه با سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.
توییچ تمام کنفرانسهای بزرگ نمایشگاه امسال را از جمله سونی و مایکروسافت پوشش داد. اینطور که به نظر میرسد، در این بین کنفرانسهای مایکروسافت و الکترونیک آرتز بیشترین تعداد بازدید کننده را داشت. توییچ هیچ جزییات بیشتری راجع به کنفرانسها به طور جداگانه منتشر نکرده است اما در نوشته خود گفته است که اوج تعداد بازدید کنندگان امسال در مقطعی به عدد ۸۴۰ هزار نفر رسید.
در چند سال گذشته پخش تصاویر بازیها در اینترنت به یکی از بزرگترین پدیدهها تبدیل شده و شرکتهای بزرگ هم به خوبی به این موضوع واقف هستند. به همین دلیل است که گوگل سعی داشت که توییچ را بخرد اما رقابت را به آمازون باخت و تصمیم گرفت سرویس پخش خودش را بنام یوتیوب گیمینگ راه بیندازد. دیلیموشن و وَلو هم به ترتیب با راه اندازی سرویسهایی به نامهای Gaminglive.tv و Play.tv وارد این رقابت شدند.
منبع: Winbeta