لیگ زمستانه «آچاره» با نیم میلیارد جایزه آغاز شد

شنبه 6 دی 1404 - 16:57
مطالعه 3 دقیقه
پوستر لیگ آچاره
در لیگ زمستانه آچاره، کاربران با فعالیت روزانه و ثبت سفارش، شانس دریافت ۵۰۰ میلیون تومان جایزه را دارند.
تبلیغات

آچاره در دی‌ماه امسال کمپین جدیدی به نام «لیگ آچاره» را در بخش کلاب خود راه‌اندازی کرده است. این کمپین که بر پایه بازی‌سازی یا گیمیفیکیشن طراحی شده، فرصتی برای کاربران فراهم می‌کند تا با انجام فعالیت‌های روزمره در اپلیکیشن، شانس خود را برای دریافت جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی امتحان کنند؛ بدون نیاز به شرکت در قرعه‌کشی، تنها با کسب چاره (امتیاز) بیشتر.

هدف اصلی آچاره از برگزار کردن این لیگ، ایجاد یک فضای رقابتی و تعاملی میان کاربران است تا هر کاربر با افزایش فعالیت‌های خود، رتبه بهتری در جدول رده‌بندی به دست آورد و به جوایز نقدی، که به ۱۰ نفر برتر تعلق می‌گیرد، نزدیک شود.

جوایز نقدی به چه کسانی می‌رسد؟

توزیع جوایز در این کمپین به شکلی برنامه‌ریزی شده است که هم رقابت میان کاربران فعال حفظ شود و هم سایر شرکت‌کنندگان انگیزه حضور و فعالیت در این لیگ را داشته باشند. از مجموع ۵۰۰ میلیون تومان جایزه، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به ۱۰ نفر اول جدول رده‌بندی تعلق می‌گیرد.

در این تقسیم‌بندی، نفر اول برنده ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم ۳۵ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد بود. مابقی این مبلغ نیز به تناسب رتبه، میان نفرات چهارم تا دهم توزیع می‌شود.

علاوه بر رقابت مستقیم برای کسب رتبه‌های برتر، آچاره مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان دیگر را برای قرعه‌کشی نهایی در نظر گرفته است. این قرعه‌کشی بین همه کسانی که در لیگ شرکت کرده‌اند برگزار می‌شود تا همه شرکت‌کنندگان فارغ از رتبه‌ای که در جدول دارند شانس برنده شدن در لیگ آچاره را داشته باشند.

«چاره» جمع کن و جایزه ببر

کاربران برای برنده شدن در این لیگ و صعود در جدول باید امتیازی تحت عنوان «چاره» جمع‌آوری کنند. مکانیزم کسب امتیاز به فعالیت‌های مختلف در پلتفرم بستگی دارد و هر فعالیت وزن مشخصی در امتیازدهی دارد. فعالیت‌هایی مثل نصب اپلیکیشن آچاره برای نخستین بار، دعوت از دوستان برای پیوستن به پلتفرم و از همه مهم‌تر ثبت سفارش خدمات، از جمله روش‌های اصلی «چاره» جمع کردن هستند.

هرچه کاربر اکشن‌های بیشتری انجام دهد، «چاره» بیشتری به دست می‌آورد و در جدول رده‌بندی به رتبه‌های بالاتر صعود می‌کند. این ساختار باعث می‌شود کاربران وفادار آچاره، یعنی افرادی که نیازهای خدماتی خود در زمینه‌های مختلف را از طریق آچاره برطرف می‌کنند، شانس بسیار بیشتری برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول و کسب جوایز میلیونی داشته باشند.

علاوه بر فعالیت‌های اصلی مربوط به خدمات، یک بخش ویژه در صفحه اصلی کمپین طراحی شده است که به حضور مستمر کاربران پاداش می‌دهد. کاربران می‌توانند هر روز به این صفحه مراجعه کرده و با باز کردن «جعبه آچاره»، امتیاز یا همان چاره‌های جداگانه‌ای دریافت کنند.

این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا حتی در روزهایی که سفارش خدماتی ندارند، با یک اقدام ساده و روزانه، امتیازات خود را تقویت کرده و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی در برابر رقبا حفظ کنند. امتیازات حاصل از این جعبه در کنار امتیازات فعالیت‌های اصلی، مجموع دارایی کاربر در لیگ می‌شود و این امتیاز می‌تواند در روزهای پایانی مسابقه، تعیین‌کننده رتبه نهایی باشد.

تنها تا ۲۰ دی‌ماه فرصت دارید

این لیگ تا ۲۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت و تمامی کاربران فرصت دارند با انجام اکشن‌های مشخص شده، جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ آچاره ارتقا دهند.

لیگ آچاره می‌خواهد با بهره بودن از گیمیفیشکن و سرگرمی تجربه کاربری متفاوتی را در زمستان امسال برای کاربرانش رقم بزند. البته همان‌طور که پیش از این توضیح داده شد، شرکت در این رقابت مختص کاربران فعلی آچاره نیست و برای همه کاربران آزاد است. هر فرد می‌تواند همین امروز با نصب اپلیکیشن و شروع فرآیند کسب «چاره»، وارد این رقابت ۵۰۰ میلیون تومانی شود.

کاربران با مراجعه به کلاب آچاره و بررسی جدول رده‌بندی، می‌توانند در هر لحظه وضعیت خود را نسبت به سایر رقبا بسنجند و برای رسیدن به جوایز اصلی برنامه‌ریزی کنند.

نظرات