نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۴

تلفن رومیزی می‌خواهید؟ ارزان‌ترین مدل‌های ایرانی و خارجی را با زومیت پیدا کنید

چطور مدل‌های برند و ایرانی تلفن را ارزان‌تر بخریم؟ ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی تلفن رومیزی را چطور مقایسه کنیم؟

با همه‌گیر شدن گوشی موبایل شاید دیگر کمتر شاهد به صدا در آمدن زنگ تلفن‌های رومیزی در خانه‌ها باشیم؛ با این حال همچنان در هر خانه‌ای از آن استفاده می‌شود. با نگاهی به محبوب‌ترین مدل‌های بازار تلفن رومیزی متوجه خواهید شد که تلفن‌های بی‌سیم جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کرده‌اند. تنوع قیمت تلفن رومیزی در بازار زیاد است؛ قیمت تلفن پاناسونیک برای مثال به دلیل شناخته‌شده بودن این برند و کیفیت آن بالاتر از اکثر برندهای حاضر در بازار کشورمان است.

قیمت تلفن گیگاست و قیمت تلفن آلکاتل نیز نسبت به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند مناسب است و می‌توان به نوعی گزینه‌های جایگزین پاناسونیک باشند.

بنابراین بودجه خود را حتما مشخص کنید. اینکه چه تعداد گوشی نیاز دارید یا برای کاربری اداری یا خانگی قصد تهیه گوشی تلفن دارید به صورت مستقیم روی قیمت تلفن رومیزی تاثیر می‌گذارد. ما در زومیت لیست جدیدترین مدل‌های تلفن را با همراه قیمت روز آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم. مشخصات فنی کامل تلفن در بخش محصولات زومیت دید دقیقی در مورد ویژگی‌های آن به شما خواهد داد. مشخصات فنی کامل تلفن و امکان مقایسه کامل آن در کمتر وب‌سایتی در دسترس است.

گوشی رومیزی در زومیت

برخی از سوالاتی که پیش از اقدام به خرید تلفن باید از خود بپرسید:

  • آیا برند و ماندگاری برای شما اولویت است؟
  • تلفن بی‌سیم یا باسیم؟
  • برای منزل به دنبال تلفن هستید یا شرکت؟
  • آیا یک گوشی برای نیاز شما کافی است؟
  • قابلیت‌های موردنیاز شما چیست؟ حتما آن‌ها را لیست کنید تا در مشخصات فنی به دنبال آن بگردید.

در لیست محصولات از بخش فیلتر استفاده کنید تا محصولات موردنظر خود برسید؛ سازنده، بی‌سیم یا با‌سیم بودن، نوع کاربری، تعداد گوشی، نمایشگر، منشی تلفنی و ... در کنار فیلتر اسلایدری قیمت به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

مشخصات فنی کامل بدون امکان مقایسه کاربرد چندانی ندارد؛ شما می‌توانید محبوب‌ترین مقایسه‌های مربوط به تلفن موردنظر خود را در صفحه آن مشاهده کنید تا رقیب و محصول مشابه و قابلیت‌های آن را نیز به خوبی پیش از خرید بشناسید؛ شاید انتخاب اول شما اشتباه بوده باشد. اگر در مورد محصولی دچار ابهام هستید حتما از طریق بخش سوال دارم، سوال خود را مطرح کنید تا کاربران و زومیت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. فراموش نکنید که نظرات و بررسی‌های کاربران از محصولات میز به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد.

مقایسه انواع گوشی تلفن رومیزی با یکدیگر در بخش محصولات زومیت

مقایسه انواع گوشی تلفن رومیزی با یکدیگر در بخش محصولات زومیت

شما از سه روش قادر به مقایسه کالاها در بخش محصولات زومیت هستید:

صفحه اختصاصی مقایسه دسته‌ها: از طریق بخش منو و کلیک روی «مقایسه کن» در دسترس شما قرار می‌گیرد. امکان ساخت مقایسه و مشاهده محبوب‌ترین مقایسه‌های انجام‌شده توسط کاربران در آن دسته محصول وجود دارد. مقایسه کالا در زومیت

لیست محصولات: شما از طریق لیست محصول و کلیک روی چک باکس مقایسه روی هر محصول لیست (دسکتاپ) یا از طریق کلید مقایسه (موبایل) از لیست به‌راحتی قادر به ساخت مقایسه مورد نظر خود هستید.

صفحه محصول: از طریق هر محصول، شما قادر به مشاهده محصولاتی که بیشتر از همه با آن مقایسه شدند و ورود به صفحه‌ی مقایسه برای ساخت مقایسه دلخواه خواهید بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده