نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰

مقایسه کامل انواع بخاری برقی و فن هیتر؛ فصل سرما با زومیت

فصل سرما فرا رسیده است به همین منظور ما در بخش محصولات زومیت امکان مقایسه مشخصات و قیمت بخاری برقی و هیتر را فراهم کرده‌ایم.

با شروع فصل سرما جستجو برای وسایل گرمایشی بیشتر می‌شود. بخاری برقی یکی از لوازمی است که با وجود اینکه گاهی هزینه مصرفی زیادی دارد اما هنوز خریداران خاص خود را دارد. انواع بخاری برقی و فن هیتر را در بخش محصولات خواهید یافت.

مشخصات فنی گردآوری شده کامل‌ترین در نوع خود است تا بتوانید گزینه مناسب برای نیاز خود را خریداری کنید. مشخصاتی مصرف انرژی، توان گرمایشی، نوع المنت‌ها و موارد ایمنی تنها بخشی از مشخصاتی هستند که در برای هیتر و بخاری برقی قابل مقایسه هستند. شاید قیمت بخاری برقی نسبت به دیگر لوازم خانگی چندان بالا نباشد اما خرید منطقی و مناسب همچنان در این مورد نیز اهمیت دارد.

صفحه قیمت هیتر در زومیت

در لیست بخاری برقی کافی است ابتدا نوع محصولی موردنظر را انتخاب کنید (بخاری برقی ساده، بخاری برقی فن دار و ....) سپس با کمک بودجه و در صورت آشنایی با برندها برند خود و فیلترهای دیگر را به کار گیرید تا به لیست محصولات موردنظر خود برسید. شما می‌توانید گزینه‌های نهایی را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.

قبل از خرید فن هیتر و بخاری برقی حتما به مصرف انرژی آن دقت کنید؛ گاهی مصرف این محصولات به قدری زیاد است که در مدت کوتاهی هزینه خرید آن را پشت سر می‌گذارد. گزینه‌های فن دار به دلیل سرعت بالاتر در انتقال گرما گزینه‌هایی هستند که محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند. بیش‌ترین استفاده از این محصولات نیز با توجه به مصرف بالا و توان حرارتی آن‌ها برای محیط‌های کوچک و حداکثر متوسط است. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر سری به مقاله «بهترین هیترها و بخاری‌های برقی بازار» بزنید.

برای اطلاع از قیمت بخاری برقی پارس خزر، قیمت بخاری برقی برفاب، قیمت بخاری برقی جی پاس و سایر برندها می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در صورتی که هر گونه سوال و ابهام در انتخاب بخاری برقی دارید می‌توانید در صفحه محصول موردنظر با زومیت و دیگر کاربران آن را به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده