نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹

قیمت و مقایسه مودم همراه و TD-LTE با زومیت

با استفاده از بخش محصولات زومیت می‌توانید با دقیق‌ترین مشخصات انواع مودم جیبی و همراه را مقایسه و از ارزان‌ترین فروشنده آن را تهیه کنید.

حمل و نقل ساده و امکان استفاده در شرایط مختلف مودم‌های سیم‌کارتی از جمله مودم همراه و دسکتاپ را محبوب کرده است. این مودم‌ها با استفاده از سیم کارت عادی یا سیم کارت TD-LTE اینترنت را در نقش روتر به کاربران ارائه می‌کنند. استفاده از هات‌اسپات گوشی به دلیل محدودیت‌هایی که دارد و بالابردن مصرف باتری گوشی برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود و اینجا است که مودم‌های جیبی و سیم‌کارتی وارد میدان می‌شوند.

مودم سیم کارتی به طورکلی به دو نوع رومیزی و همراه تقسیم می‌شوند؛ در بخش محصولات زومیت هر دو نوع به شما ارائه می‌شود. انواع مودم TD-LTE را نیز می‌توانید با یکدیگر در این بخش مقایسه کنید. پس از انتخاب نوع محصول در فیلترهای لیست مودم همراه کافی است با استفاده از مشخص کردن بودجه و استفاده از سایر فیلترهای لیست از جمله وضعیت قفل مودم (آنلاک بودن یا نبودن)، نسخه WiFi، نوع کارایی و ... به یک لیست از گزینه‌های ایده‌آل نزدیک شوید.

مشخصات یک مودم همراه در زومیت

شما می‌توانید از راهنمای خرید «بهترین مودم های همراه بازار ایران» و «بهترین مودم های TD-LTE موجود در بازار» در زومیت نیز برای آشنایی با پیشنهادات مناسب در هر بازه قیمتی استفاده کنید. مشخصات فنی مودم سیم کارت خور به کامل‌ترین شکل ممکن ارائه شده است تا مقایسه کامل را برای شما ممکن کند. اگر در مسیر انتخاب مودم ابهام یا سوالی برای شما پیش آمد در بخش دیدگاه و سوال با زومیت و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پیش از خرید حتما به آنلاک بودن یا نبودن (امکان استفاده از سیم‌کارت دیگر)، در مدل‌های باندل با سیم‌کارت به بسته‌های همراه محصول نیز دقت کنید. قیمت مودم جیبی و همراه همانند قیمت مودم ADSL بازه گسترده‌ای دارد؛ برای انتخاب فروشگاه و مشاهده جزئیات قیمت آن‌ها وارد صفحه محصول شوید.

قیمت مودم هواوی، قیمت مودم ایرانسل، قیمت مودم همراه تی پی لینک، قیمت مودم همراه دی لینک در بخش محصولات به صورت پیوسته به‌روزرسانی می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده