// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

مقایسه آسان ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در بخش محصولات زومیت

به کمک بخش محصولات زومیت شما می‌توانید قیمت و مشخصات انواع ماشین لباسشویی را با یکدگیر مقایسه کنید.

ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از لوازن خانگی ضروری در این روزها دانست؛ باتوجه‌به هزینه بالایی که خرید ماشین لباسشویی به همراه خواهد داشت، بهتر است پیش از خرید اطلاعات لازم برای انتخاب گزینه مناسب را کسب کرده باشید. همان‌طور که می‌دانید این‌روزها برندهای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران نقش کم‌رنگی دارند اما اخباری مبنی بر ورود مجدد لوازم خانگی با شروط خاص به گوش می‌رسد.

در بخش محصولات زومیت شما علاوه‌بر محصولات موجود در بازار کشورمان، شما برخی از محصولات برندهای خارجی را نیز مقایسه بهتر در اختیار خواهید داشت. تلاش شده است تا حد امکان کامل‌ترین اطلاعات فنی از محصولات داخلی در این بخش گردآوری شود. برای مقایسه مشخصات فنی و قیمت محصولات هم می‌توانید ازطریق صفحه یک محصول، هم ازطریق فهرست و ازطریق بخش اختصاصی «مقایسه کن» (در منو بالای صفحات قابل مشاهده است) مقایسه خود را بسازید.

انواع ماشین لباس شویی

متاسفانه اطلاعات فنی در دنیای ماشین لباسشویی به‌خصوص در برندهای ایرانی ناقص و به شکل بدی توسط سازندگان ارائه می‌شود و همین مسئله باعث سردرگمی کاربران می‌شود؛ ما در زومیت سعی کرده‌ایم که کامل‌ترین اطلاعات فنی محصولات را به شما ارائه کنیم چیزی که جای خالی آن پیش از این حس می‌شد. از حالت‌های شستشوی کامل گرفته تا مشخصات موتور و قابلیت‌های ویژه هر محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

علاوه‌بر برند، بازه قیمت لباسشویی، شما به فیلترهای نوع کلی طراحی (در جلو و ...)، ظرفیت، رده انرژی، نوع درام لباسشویی و ... برای یافتن بهتر محصولات موردنظر خود در فهرست لباسشویی دسترسی دارد. انواع لباسشویی ال‌جی، لباسشویی پاکشوما، لباسشویی دوو و محصولات جدید سایر برندها فعال در بازار ایران را مشاهده خواهید کرد.

اگر اطلاعات کمی در مورد محصولات مشابه به گزینه‌های انتخابی خود دارید. از بخش محصولات مشابه می‌توانید برای یافتن مدل‌های مشابه استفاده کنید (مدل‌های با قیمت مشابه، مدل‌هایی که کاربران با مدل موردنظر شما بیشتر مقایسه کرده‌اند و ...).

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که بررسی کوتاهی از لباسشویی مورداستفاده خود در صفحه محصول بنویسید تا به کاربران برای انتخاب بهتر کمک کنیم. همچنین در صورتی که سؤال و ابهامی در مرحله انتخاب محصول دارید حتما با زومیت و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیش از ۶۰ دسته محصول در حال حاضر در بخش محصولات زومیت فعال هستند. ما هر روز در حال کامل‌تر کردن دسته محصولات هستیم. منتظر دسته‌هایی مثل جاروبرقی، هیتر و گرم‌کن‌های برقی، جاروهای شارژی و روباتیک در آینده نزدیک باشید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده