// یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

خرید گیفت کارت با رمزارز از تترلند؛ ساده و ارزان

تترلند سرویس شناخته شده رمزارز از سرویس جدید خرید گیفت کارت با رمزارز رونمایی کرد.

این روزها سایت‌های فروش گیفت کارت مختلفی را می‌بینیم که می‌توانید بعد از احراز هویت از آن‌ها خریداری کنید. اما هرروز روش‌های خرید جدیدی برای گیمرها و علاقمندان به موسیقی و تماشای فیلم در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس

یکی از جدیدترین روش‌های خرید گیفت کارت را اکنون تترلند معرفی کرده است؛ خرید گیفت کارت با رمزارز. از هم‌اکنون کاربران تترلند می‌توانند ازطریق حساب کاربری خود به‌راحتی اشتراک سرویس‌های مختلف از جمله پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو، اپل، نتفلیکس، اسپاتیفای و بسیاری از اشتراک‌های دیگر را از سایت تترلند خریداری کنند.

اما چرا این موضوع یک اتفاق مهم است؟ هم‌اکنون با مراجعه به سایت تترلند و ثبت‌نام در این وب‌سایت می‌توانید از بخش پیشخوان، قسمت گیفت کارت وارد بخش خرید گیفت کارت شوید و با فعال کردن بخش گیفت‌کارت اقدام به خرید گیفت‌کارت مورد نظر خود با تتر کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

نکته مهم قیمت ارزان‌تر برخی گیفت‌کارت‌ها مانند گیفت کارت پلی‌ استیشن نسبت به سایر فروشگاه‌ها است. فرضا هم‌اکنون می‌توانید گیفت کارت ۱۰۰ دلاری پلی استیشن را به‌جای ۱۰۰ تتر با ۹۲ تتر خریداری کنید.

دومین نکته اما از بین رفتن واسط‌ها و تراکنش‌های بین‌بانکی است. به‌شکلی که می‌توانید با سرعت و به‌راحتی با استفاده از شارژ تتر یا تومانی حساب خود اقدام به خرید گیفت‌کارت‌ها با قیمتی ارزان‌تر نسبت به فروشگاه‌های مستقل کنید.

سرویس گیفت کارت تترلند با همکاری وب‌سایت گیفت کارن (Gifkart) رونمایی و راه‌اندازی شده است. تترلند در چندوقت اخیر به‌صورت متوالی در حال راه‌اندازی سرویس‌های کاربردی جدیدی برای یکپارچه‌سازی خدمات و ارائه آن‌ها به کاربران است.

تمام گیفت کارت های تترلند

اما بخش گیفت کارت تترلند چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

مهم‌ترین بخش تترلند دسترسی گیفت‌ کارت‌های مختلف براساس نوع آن‌ها است. شما می‌توانید با ورود به بخش خرید گیفت کارت تترلند کارت مورد نظر خود را از چهار بخش بازی، فروشگاه، اپلیکیشن و کارت‌های اعتباری انتخاب کنید.

در حال حاضر کارت‌های بتل نت، اوریجینز، ایکس باکس، آمازون، اسپاتیفای، پلی استیشن، مینت، ریزرگلد، یوسی‌پابجی موبایل، نتیندو، لیگ‌آف‌لجندز، ولورانت پوینت، مایکروسافت، استیم و آیتونز در این چهار بخش با تحویل فوری و همینطور تخفیف ویژه موجود هستند.

در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید به وب‌سایت تترلند مراجعه کنید و از بخش پشتیبانی آنلاین این وب‌سایت سوالات خودتان را بپرسید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده