// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

خرید مسترکارت قانونی بدون نیاز به پاسپورت | برای اولین بار در ایران

برای اولین‌بار در ایران امکان خرید مسترکارت دیجیتالی و فیزیکی ازطریق سایت کیف پول فراهم شده است. با این کارت تقریبا از تمام سایت‌ها می‌توانید بدون واسطه خرید کنید.

تحریم‌ها مدت‌ها است که امکان دسترسی ایرانی‌ها را به بانک‌ها و حساب‌های مسترکارت و ویزاکارت، محدود کرده است. بااین‌حال اکنون برای اولین‌بار در تاریخ ایران شرایطی فراهم شده تا به‌واسطه سایت Kifpool.me ایرانی‌ها نیز بتوانند در چند دقیقه کارت مسترکارت با نام خودشان داشته باشند. اما چرا این اتفاق اهمیت خیلی زیادی دارد؟ پیش از این باید از محدودیت‌های زیادی با به‌جان خریدن خطر مسدود شدن کارت دریافتی اقدام به خریداری مسترکارت می‌کردید. ولی اکنون سایت کیف پول که تبلیغ آن را می‌توانید در بالای سایت زومجی و همچنین در فرودگاه‌های کشور مشاهده کنید با قرارداد رسمی با ۵۶ بانک خارجی، امکان دریافت ارزان مسترکارت را با تنها پرداخت ۲۵۰ هزار تومان ایجاد کرده است. برای خرید مسترکارت وارد سایت کیف پول شوید.


برای دریافت مسترکارت تنها باید وارد سایت کیف پول به آدرس Kifpool.me شوید. سپس ازطریق بخش ثبت نام با وارد کردن اطلاعات خود مراحل احراز هویت را به‌صورت کاملا اینترنتی به‌پایان برسانید.

خرید و فروش لیر از کیف پول

سپس بعد از تایید احراز هویت می‌توانید با شارژ کردن حساب کاربری خود، به مقدار مورد نیاز لیر ترکیه خریداری کنید. برای این منظور روی بخش «خرید و فروش لیر ترکیه» کلیک کنید و با وارد کردن مبلغ لیر مورد نظر برای صدور مسترکارت اختصاصی را ازطریق درگاه پرداخت، خریداری کنید.

مسترکارت کیف پول با طرح دلخواه

با اتمام مراحل پرداخت درگاه بانکی حال نوبت خرید کارت بانکی است. روی مسترکارت اختصاصی کلیک کنید. شما می‌توانید مسترکارت خود را با طرح موردنظر خود خریداری کنید.

بعد از انتخاب طرح موردنظر خود باید نام و نام خانوادگی خود را با دقت «به‌ زبان انگلیسی» وارد کنید. به بزرگی و کوچکی نام دقت کنید. زیرا برای خریدهای آینده باید دقیقا به همین شکل وارد کنید. سپس تنها با وارد کردن شماره موبایل «دقیق» خود روی صدورکارت کلیک کنید.

صدور مسترکارت ارزان و قانونی


تمام تنها باید ۵ دقیقه الی ۱ ساعت منتظر بمانید تا کارت شما با نام و نام خانوادگی خودتان صادر می‌شود.

کارت‌های مسترکارت کیف پول به‌صورت Prepaid یا پیش‌پرداخت هستند و ۵ سال اعتبار دارند. بعد از پنج سال کارت‌ به‌صورت خودکار تمدید می‌شود. فقط توجه کنید کارت‌های مسترکارت کیف پول برای خرید قابل استفاده هستند و متاسفانه نمی‌توانید با این کارت‌ها اقدام به کارت به کارت در خارج کشور کنید.

اما سوالات متداول:

آیا با مسترکارت ترکیه می‌توانیم از استیم، پلی استیشن یا ایکس باکس خرید کنیم؟‌
آموزش خرید از این سایت‌ها در کانال اینستاگرام Creditcard.me قرار گرفته است. خرید این سایت‌ها مشمول شرایطی از جمله ریجن ساخت حساب کاربری است. بنابراین حتما قبل از خرید به Creditcard.me سر بزنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

آیا کارت‌ها امنیت دارند؟ درصورت مسدود شدن کارت چه می‌شود؟

پشتیبانی کیف‌پول در سایت این صرافی از امنیت بالای کارت‌ها به‌دلیل توافق‌ها با بانک‌های مختلف سخن گفته است. طبق گفته پشتیبانی کیف پول درصورتی که خطایی رخ دهد یا کارت‌ها مسدود شوند پول شما به کارت جدید منتقل می‌شود.

چه سایت‌هایی از مسترکارت پشتیبانی می‌کنند؟

با استنداد به سایت کیف پول تقریبا ۹۰ درصد سایت‌ها کارت‌های Prepaid را پشتیبانی می‌کنند. این کارت‌ها با گیفت کارت‌ها و Credit کارت‌ها متفاوت هستند. سایت هاشد برای خرید شماره مجازی، تلگرام پریمیوم، خرید جم برای کلش آف کلنز و ریال، خرید سرویس‌های کاهش پینگ، خرید اسپاتیفانی و خرید از سایت اپل از جمله سایت‌هایی هستند که با رعایت نکات گفته شده در اینستاگرام Creditcard.me می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

برای دریافت مشاوره می‌توانید ازطریق سایت کیف پول اقدام کنید. فراموش نکنید، پشتیبانی مسترکارت‌ها برعهده سایت کیف پول است و ما صرفا این خدمات را در زومجی معرفی کرده‌ایم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده