نویسنده: تیم زومجی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

تترلند؛ پلتفرمی هوشمند برای مبادلات آسان تتر

امروزه افراد زیادی به‌ویژه در ایران برای خرید‌های فرامرزی خود از تتر استفاده می‌کنند. تترلند بستری هوشمند برای تبادل تتر به ساده‌ترین شکل ممکن است.

اگر هنوزهم سرمایه‌گذاری‌هایتان را با دلار نقد انجام می‌دهید، شاید زمانش رسیده است که تغییر رویه دهید. معامله با پول نقد سختی‌ها و دردسرهای خودش را دارد و با بهره‌گیری از USDT می‌توانید ساده‌تر معامله کنید.

تتر یا USDT یکی از رمزارزهای معروفی است که نقش بسیار مهمی در اکوسیستم رمزارزها، به‌ویژه برای ما ایرانی‌ها، ایفا می‌کند. تتر استیبل‌کوینی است که هر واحدش ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد و افراد زیادی در نوسان‌های بازار رمزارزها از آن برای حفظ ارزش دارایی‌شان استفاده می‌کنند.

ویدیو بررسی اپلیکیشن تترلند


به‌طورکلی، تمامی استیبل‌کوین‌ها از پشتوانه‌ی ارزهای فیات برخوردار هستند و واسطه‌ای بین پول‌های کاغذی و طلا یا نقره و بلاک‌چین‌ها به‌حساب می‌آیند، تتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و به این دلیل که دقیقاً قیمت دلار آمریکا را دنبال می‌کند، به آن دلار دیجیتال هم گفته می‌شود.

رمزارزها در یک نگاه در تترلند

شما با استفاده از رمزارز تتر می‌توانید دارایی خود را با امنیت و سرعت زیاد جابه‌جا کنید و از مزایایی مانند کارمزد اندک و انتقال نامحدود و فرامرزی بهره‌مند شوید. در‌حال‌حاضر، بسیاری از وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین داخلی یا خارجی برای خرید محصولات خود، علاوه‌بر پول تتر هم قبول می‌کنند و با این رمز‌ارز می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید کنید.

تترلند از قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران تبعیت می‌کند و تمامی‌ تبادلات انجام‌شده در آن زیر‌نظر بانک مرکزی و پلیس فتا هستند. به‌همین‌دلیل، می‌توانید به آن کاملاً اطمینان داشته باشید. درضمن، برای دریافت جدیدترین اطلاعات درباره آمار و ارقام تتر حتماً به وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه کنید؛ زیرا به‌طور دائم به‌روز می‌شوند و تمامی اطلاعیه‌های رسمی نیز در آن قرار می‌گیرند.

بازار تترلند

اپلیکیشن تترلند یکی از پلتفرم‌های مبادله‌ تتر به تومان و برعکس است که در‌نهایت سادگی، امکان خرید و فروش تتر در هر لحظه و بدون محدودیت زمانی را برای کاربران با هر میزان دانش در حوزه‌ی رمزارزها فراهم می‌کند. این اپلیکیشن فرایند احراز هویت بسیار سریعی (کمتر از ۱۰ دقیقه) دارد و واحد پشتیبانی آنلاینِ آن در ۷ روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخ‌گوی شما است.

از ویژگی‌های مهم تترلند می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • کارمزد رقابتی
  • قیمت رقابتی
  • اطمینان مشتریان
  • نرخ خرید و فروش یکسان تتر
  • خرید و فروش آسان و مطمئن تتر با حجم زیاد
  • پشتیبانی قوی
  • عضویت در نظام صنفی رایانه‌ای و انجمن بلاک‌چین و انجمن فین‌تک

در این مقاله با زومیت همراه باشید تا با مراحل ساخت حساب و احراز هویت و بخش‌های مختلف اپلیکیشن تترلند آشنا شوید.

اپلیکیشن تترلند برای اندروید و آی او اس

اپلیکیشن تترلند هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران iOS ارائه شده است. برای دانلود و نصب اپلیکیشن ابتدا به وب‌سایت تترلند مراجعه کنید و بعد از اجرای برنامه، اجازه‌ی ارسال نوتیفیکیشن را به اپلیکیشن بدهید.

در نسل جدید اپلیکیشن تترلند افزایش سرعت عملیات‌ها، کاهش کارمزدها، سهولت ارتقای سطح کاربری، پشتیبانی از زبان‌های دیگر و اضافه‌شدن قابلیت تم تاریک (Dark Mode) را شاهد هستیم.

ثبت‌نام در تترلند

برای استفاده از ابزارهای مختلف اپلیکیشن تترلند، باید در اپلیکیشن آن ثبت‌نام کنید. در‌ادامه، فرایند ثبت‌نام را طی می‌کنیم تا ببینیم همان‌‌طور‌که تترلند ادعا می‌کند، احراز هویت در این پلتفرم سریع و ساده است یا نه!

  • ابتدا اپلیکیشن تترلند را از وب‌سایت آن دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن تترلند

  • سپس شماره موبایل خود را وارد کنید و منتظر کد تأیید باشید. در این مرحله، بلافاصله پس از وارد‌کردن شماره، علاوه‌بر کد تأیید، پیام متنی دریافت خواهید کرد که حاوی لینک آموزش تصویری احراز هویت است.

  • در‌ادامه، باید عکسی از کارت شناسایی معتبرِ خود بگیرید و در‌حالی‌که جمله‌ی نوشته‌شده در بالای کادر ویدیو را بلند می‌خوانید، ویدیویی از خود ضبط و ارسال کنید.
  • پس‌ازآن تترلند تأیید‌شدن هویت شما را با ارسال پیامی اعلام خواهد شد.

طبق تجربه‌ی ما، فرایند احراز هویت خیلی سریع و در کمتر از ۵ دقیقه انجام و تأیید آن از‌طریق همان پیام متنی برای شما ارسال می‌شود.

نحوه کار با اپلیکیشن تترلند

پس از ثبت‌نام و در بدو ورود به اپلیکیشن، با برخی ویژگی‌های این پلتفرم آشنا می‌شوید که عبارت‌اند از: ارائه‌ی بهترین نرخ تبدیل تتر، پشتیبانی ۲۴ ساعته، احراز هویت سریع و تضمین امنیت معاملات.

پس از لمس گزینه‌ی شروع تبادل، وارد محیط کاربری اپلیکیشن می‌شوید که طراحی ساده و مینیمال و رنگ‌ها و گرافیک جذابی و کاربرپسندی دارد.

اولین صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود، مربوط‌به خرید و فروش است که در آن نرخ لحظه‌ای تتر و نوسان قیمت‌ها را به‌صورت پیش‌فرض در ۲۴ ساعت گذشته وجود دارد و با لمس نمودار نرخ تتر، می‌توانید تغییرات قیمتی این استیبل‌کوین را در بازه‌های ۷ روزه و ۳۰ روزه نیز مشاهده کنید.

در صفحه اول، گزینه‌های دیگری ازجمله خرید و فروش سریع، سطح کاربری، میزان دارایی و نرخ رمزارزها نیز دیده می‌شوند. یکی از قابلیت‌های جدید اضافه‌شده به اپ مذکور قلک تترلند است که درادامه بیشتر درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد. این قابلیت در‌کنار ویژگی «دعوت از دوستان» دو راه کسب درآمد از تترلند هستند.

ابتدا باید معنی استیک‌کردن را توضیح دهیم. استیک‌کردن یعنی در ازای نگه‌داری رمزارزی مشخص به شما پاداش داده می‌شود. حال قلک تترلند، سرویس جدید این پلتفرم، از‌طریق استیک‌کردن دارایی امکان استیک با رمزارز و دریافت پاداش را برای شما فراهم می‌کند.

از ویژگی‌های برتر قلک تترلند می‌تواند به این‌ها اشاره کرد:

  • ساده و ایمن و پایدار
  • امکان مشاهده فهرستی متنوع از سرمایه‌گذاری‌های موجود
  • امکان محاسبه میزان پاداش هر رمزارز
  • بهبود و تأمین امنیت شبکه بلاک‌چین رمزارز دلخواه
  • تنوع چشمگیر طرح‌ها
  • تسویه فوری پاداش
  • استیکینگ منعطف در بازه زمانی دلخواه
  • بدون کارمزد
  • بدون زمان انتظار آزادسازی
  • بیشترین درصد پاداش

برای مشاهده‌ی قوانین مربوط‌به قلک تترلند و آشنایی بیشتر با آن، وارد صفحه‌ مذکور شوید و گزینه‌های مختلف را بررسی کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی اضافه‌شده به اپ مذکور، تترلند کلاسیک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آسان‌تر از قبل با برنامه کار کنند. ناگفته نماند که فعال‌سازی آن نیز بسیار آسان است.

درواقع، تترلند کلاسیک راهکاری ویژه برای کاربرانی تلقی می‌شود که به‌دنبال سهولت انجام معامله در سریع‌تر زمان ممکن هستند و به ابزارهای دیگر نیازی ندارند. در این سرویس، قابلیت‌های مهم انجام معامله آسان و واریز و برداشت تومان و تتر ونیز مشاهده تاریخچه واریز و برداشت، خرید و فروش دردسترس شما قرار می‌گیرد.

  • به‌منظور فعال‌سازی تترلند کلاسیک، روی آیکون آدمک در بالای صفحه ضربه بزنید تا وارد صفحه‌ی پروفایل شوید.
  • حالا تنها لازم است «تترلند کلاسیک» را فعال کنید.
  • به‌محض فعال‌کردن این بخش، رابط کاربری اپلیکلیشن تترلند ساده‌تر می‌شود و تنها سه بخش به‌نمایش درمی‌آید.

درادامه، سراغ سایر قسمت‌های اپلیکیشن می‌رویم. در قسمت پایینی اپلیکیشن تترلند، چند بخشِ خانه، بازار، معامله، کیف‌پول و بیشتر وجود دارد که بخش خانه را در ابتدای مقاله معرفی کردیم. بخش کیف‌پول رمزارزهای پشتیبانی‌شده‌ی تترلند و تاریخچه و آخرین تراکنش‌های تومانی و تتری شما را نمایش می‌دهد.

بخش بازار حجم معاملات انجام‌شده در این پلتفرم را نشان می‌دهد و دو گزینه‌‌ی آنی و عادی برای ثبت سفارش دارد. در سفارش عادی، قیمت خرید یا فروش و درصدی از موجودی خود را تعیین می‌کنید و زمانی‌که قیمت بازار به آن مقدار برسد، اپلیکیشن بسته به درصد مشخص‌شده، تتر می‌خرد یا می‌فروشد.

در سفارش آنی هم، فقط کافی است تا تنها مقدار تتر مدنظر خود را وارد کنید تا اپلیکیشن در لحظه خرید یا فروش تتر را با بهترین قیمت بازار و کمترین کارمزد انجام دهد.

کارمزد‌ها و سطوح کاربری را می‌توانید در این صفحه از وب‌سایت تترلند بررسی کنید:

بررسی کارمزد در وب‌سایت تترلند

در اپلیکیشن تترلند، هرچه سطح‌ کاربری بالاتری داشته باشید، درصد کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد و پاداشی هم که به‌عنوان معرف دریافت می‌کنید، بیشتر خواهد بود. کمترین و بیشترین میزان کارمزد معامله تتر در تترلند به‌ترتیب ۰.۱۵ و ۰.۳۹ درصد است.

درنهایت، تب «بیشتر» حاوی اطلاعات کاربری و حساب‌های بانکی و تاریخچه تراکنش‌های شما است و در همین قسمت، می‌توانید رمز چهاررقمی و رمز دوعاملی را از سیستم فعال کنید یا از قسمت مدیریت نشست‌ها، چهار دستگاه آخری را ببینید که اپلیکیشن تترلند را در آن‌ها اجرا کردید.

اگر به پایین صفحه اسکرول کنید، راهنمای استفاده از اپلیکیشن و سؤالات متداول وجود دارد که برای رفع ابهامات و مشکلات خود می‌توانید از این بخش‌ها کمک بگیرید. آیکون هدستی هم در قسمت بالایی محیط اپلیکیشن دیده می‌شود که مستقیماً شما را به پشتیبانی تترلند وصل می‌کند تا سؤال‌های خود را با آن‌ها مطرح کنید.

در این بخش، گزینه‌های مختلفی وجود دارند. برای مثال، طبا رفتن به بخش «مدیریت سرویس‌ها» در این بخش امکاناتی مانند سرویس دریافت اعتبار دیجی‌پی و سرمایه‌گذاری در سبد‌های رمزاری بینوست یا قلک تترلند را بررسی کنید.

درپایان باید بگوییم که به‌طور‌کلی، رابط کاربری اپلیکیشن تترلند ساده و جذاب و سریع است و در هیچ‌کدام از مراحل با مشکل و کندی مواجه نخواهید شد. این اپلیکیشن دنیای پیچیده‌ی رمز‌ارزها و بلاک‌چین را با مفهومی ساده ارائه می‌دهد و مواجهه با پیچیدگی دنیای پرتنش ارزهای دیجیتال را به فرایندی ساده تبدیل می‌کند.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده