// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

جان کارمک سخنران کنفرانس بعدی آکیولس کانکت

جان کارمک، سخنران اصلی کنفرانس ماه سپتامبر آکیولس کانکت در هالیوود خواهد بود. آکیولس کانکت بعدی، دومین کنفرانس از سال گذشته در رابطه با محصول واقعیت مجازی آکیولس محسوب می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازه‌ی زمانی انتخاب شده برای برگزاری این کنفرانس در زمینه‌ی تکنولوژی‌های واقعیت مجازی بسیار مهم به حساب می‌آید. زیرا انتظار می‌رود دو شرکت وَلو و اچ‌تی‌سی نسخه‌ی مخصوص مصرف‌کنندگان هدست واقعیت مجازی Vive را قبل از پایان امسال منتشر کنند. در حالی که آکیولس ، ظاهرا طبق زمان‌بندی برای عرضه‌ی محصول خود در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ آماده می‌شود.

بِرندان آیروب، مدیر عامل آکیولس و مایکل ایبریش رئیس بخش دانشمندان نیز به سخنرانی در این کنفرانس خواهند پرداخت. هرچند، نشانه‌ای از حضور پالمر لاکی، مؤسس کمپانی آکیولس در وب‌سایت رسمی کنفرانس دیده نمی‌شود. پالمر لاکی سال گذشته با شرکت در کنفرانس مصاحبه‌ای را نیز با رسانه‌ها داشت، او در ادامه مدعی شده بود که نسخه‌ی مصرف‌کننده‌ی آکیولوس ریفت حتی از نسخه‌ی خلیج هلالی (Crescent Bay) که در سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد نیز بهتر می‌شود.

جان کارمک در نمایشگاه GDC 2015 از همکاری خود با بخش واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ نیز پرده برداشته و در رابطه با برنامه‌ی حوزه‌ی واقعیت مجازی سامسونگ گفته بود که این شرکت هر آنچه در توان دارد را صرف بهبود و گسترش Gear VR می‌کند. کارمک مدتی قبل نیز نقدی را برای یکی از بازی‌های هدست واقعیت مجازی Gear VR ارائه کرد.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده