نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

سرویس آپارات موزیک رونمایی شد

آپارات از سرویس جدید خود برای علاقه‌مندان به موسیقی به نام آپارات موزیک رونمایی کرد که امکان دسترسی به آهنگ‌ها و موزیک ویدیو‌های ایرانی را فراهم می‌کند. 

آپارات به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدیو در ایران، در راستای گسترش خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد، از سرویس جدید خود با نام آپارات موزیک رونمایی کرد. آپارات موزیک با هدف استفاده کاربران از موزیک‌ها و موزیک ویدیو‌های ایرانی راه‌اندازی شده و کاربران در آن می‌توانند نظرات خود را هم برای آهنگ‌ها ثبت کنند. 

موزیک و موزیک ویدیو‌های علی یاسینی، آرمین زارعی، سهراب پاکزاد، مهدی جهانی، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، راغب، ماکان‌بند، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و خواننده‌های دیگر از طریق آپارات موزیک در دسترس هستند و به‌گزارش روابط عمومی آپارات، این سرویس جدید مزایایی دارد که به شرح زیر هستند:

مزایای استفاده از آپارات موزیک:

  • اولین نفری خواهید بود که به صورت رایگان، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای خواننده‌های محبوب‌تان را می‌شنوید و می‌بینید.
  • در بستری عالی به صورت رسمی، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای دلخواه‌تان را می‌توانید بشنوید و تماشا کنید.
  • شما می‌توانید هنرمندانی که دوست‌شان دارید را دنبال کنید و در بخش نظرات با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • موزیک ویدیوهایی که به آن علاقه دارید را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آپارات، دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین در قسمت دانلودهای تلفن همراه، رایانه شخصی یا کتابخانه اپلیکیشن خود تماشا کنید.
  • شما می‌توانید ساعت‌ها به شنیدن و تماشای آهنگ‌های دلخو‌اه‌تان بنشینید و از بین ویدیوهای مشابه، آهنگ‌هایی که تا به حال، به آن‌ها گوش نداده‌اید را کشف کنید.


منبع آپارات
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده