// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

رونمایی رسمی از آیپد ایر 5 با تراشه M1 در رویداد شرکت Apple

آیپد ایر ۵ شرکت اپل در رویداد Peek Performance معرفی شد و حالا می‌دانیم که این تبلت جدید از تراشه M1 استفاده می‌کند.

آیپد ایر جدید شرکت اپل با قیمت ۵۹۹ دلار به بالا عرضه می‌شود و از تراشه‌ی M1 بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که آیپد پرو سال ۲۰۲۱ از آن استفاده کرد. سرعت M1 تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از A15 Bionic و قدرت این تراشه ۶۰ درصد بیشتر از A14 Bionic است. Apple اعلام کرد که آیپد ایر سال ۲۰۲۲ از صفحه‌نمایش ۱۰٫۹ اینچی، پورت یواس‌بی سی با سرعت دوبرابر نسبت به نسل قبل، پشتیبانی از 5G و قدرت قابل‌توجه برای انجام کارهای گرافیکی بهره می‌برد.

شرکت اپل می‌خواهد آیپد ایر جدید را با پنج رنگ مختلف به بازار بفرستد. صفحه‌نمایش این آیپد از HDR پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را به کاربر تحویل می‌دهد. تمام این اطلاعات در رویداد Peek Performance شرکت اپل اعلام شدند تا مخاطب‌ها به شناختی کامل از آیپد ایر 5 برسند.

معرفی آیپد ایر 5 توسط اپل در رویداد ماه مارچ/مارس سال ۲۰۲۲ میلادی

تبلت جدید شرکت اپل یعنی آیپد ایر 5 از پردازنده‌ی گرافیکی ۸ هسته‌ای با دو برابر قدرت گرافیکی نسبت به نسل قبل بهره می‌برد و به‌سادگی از پس اجرای بازی‌های گوناگون برمی‌آید. تاچ آ‌ی‌دی، بلندگوهای استریو افقی، دوربین سلفی اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی نیز استفاده از آیپد ایر 5 را برای مخاطب جذاب‌تر می‌کنند.


منبع Zoomit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده