// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

رونمایی از آیفون SE سال ۲۰۲۲ در رویداد اپل

شرکت Apple در رویداد Peek Performance‌ به رونمایی از آیفون SE 3 یا همان آیفون SE سال ۲۰۲۲ پرداخت.

آیفون ارزان‌قیمت جدید شرکت اپل معرفی شد. iPhone SE سال ۲۰۲۲ شرکت اپل به مانند مدل‌های قبلی این محصول با قیمتی پایین‌تر از آیفون‌های اصلی و گران‌قیمت روز به بازار می‌رسد. شرکت اپل در کنفرانس جدید خود اعلام کرد که جدیدترین آیفون SE از تراشه‌ی A15 با ۶ هسته (دو هسته‌ی قدرتمند و چهار هسته‌ی کم‌مصرف) بهره می‌برد و به همین خاطر تا سال‌ها می‌تواند بدون هیچ مشکلی پذیرای نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS باشد.

در آیفون SE سال ۲۰۲۲ از X60 کوالکام استفاده شده است؛ همان مودمی که برای ساخت آیفون 13 شرکت Apple به کار می‌رود. در این بین باید به یاد داشت که باتوجه‌به پشتیبانی آیفون SE جدید از 5G یعنی نسل پنجم شبکه‌ی موبایل، گوشی هوشمند معرفی‌شده قرار است ارزان‌ترین موبایل 5G شرکت اپل تا اطلاع ثانوی باشد.

سازندگان تایید کردند آیفون SE 3 که ارزان‌ترین مدل آن با قیمت ۴۲۹ دلار عرضه خواهد شد، از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، بهبود پردازش تصویر به‌لطف قدرت A15، تاچ آی‌دی و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی و ۴٫۷ اینچی رتینا برخی از موارد تشکیل‌دهنده‌ی مدل جدید آیفون SE هستند.

تنها چند روز به شروع فروش آیفون SE سال ۲۰۲۲ باقی مانده است و براساس اخبار رسمی، این موبایل هوشمند از استاندارد IP67 برای مقاومت دربرابر آب و گرد و غبار برخوردار است. اپل اعلام کرد که آیفون SE جدید در سه رنگ‌ قرمز، کرم و مشکی تولید می‌شود.


منبع Zoomit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده